Meinaako joku ostaa Hulluilta päiviltä sen Reiman puvun?
se tyttöjen väri on karsee. Kävin eilen kurkkimassa eli jää ostamatta. Poikien sininen on asiallinen.
Kommentit (6)
Vierailija:
se tyttöjen väri on karsee. Kävin eilen kurkkimassa eli jää ostamatta. Poikien sininen on asiallinen.
Et varmasti ole kyseistä haalaria vielä livenä nähnyt, koska se tavara on tullut taloihin viimeyönä!!
T:Stokkalainen
kuin muissa samanhintaisissa merkeissä. Hullujen päivien Reimoissa maksaa vaan merkki.
Kyllä ainakin eilen oli keskustan Stockmannilla jo ko. puvut rekeissä roikkumassa ja muovia vähän päällä, joten niitä pääsi kyllä " kokeilemaan" ja kangas oli mielestäni todella surkea =(
Vierailija:
kuin muissa samanhintaisissa merkeissä. Hullujen päivien Reimoissa maksaa vaan merkki.
Ostettiin tytölle talveksi eikä ole osoittautunut hintansa arvoiseksi.