Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverit vittuilevat..

Vierailija
04.06.2009 |

Miksiköhän työkaverit jakuvasti kuittailevat minulle ja ovat minua kohtaan tosi vittumaisia, meillä on kaikilla täällä sama tilanne, meidät on kaikki sanottu irti. Olen hakenut uutta paikkaa ja olen saanut kutsun haastatteluun. He hakivat samaa paikkaa, mutta haastatteluun ei ole kutsuttu. Lisäksi olen sanonut että suostun mihin työhön vaan, mutta työttömäksi en halua jäädä ja siitäkin saan koko ajan kuittailua. Pitäs jäädä kai sitten suosiolla työttömäksi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"suostun mihin työhön vain" ja haastatteluillasi leuhkit. Niitä ärsyttää.

Vierailija
2/5 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkavereitasi harmittaa, että eivät ole päässeet edes haastatteluun asti haettuaan uutta työtä ja purkavat harmistustaan sinuun. Kuinka paljon olet paukutellut henkseleitäsi siitä haastattelusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietävät, että eivät voi ottaa samaa asennetta, selkärangattomuuden ja löyhän luonteen takia. Negatiivisia purnaajia aina riittää...

Vierailija
4/5 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vain luonteeltani postitiivinen enkä jaksa koko ajan naama kurtussa marmattaa heidän mukana.

Suhtaudun tulevaisuuteen positiivisesti.

Niin minun kai pitäisi tehdä ja ilmoittaa ettöä enpäs menekkään sinne haastatteluun.

ap.

Vierailija
5/5 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt unohdat ne elämäänsä kyllästyneet laiskurit. Meet hyvällä mielellä haastatteluun ja jatkat elämääsi. Mitä väliä niitten muitten mielipiteillä on? Kohta sulla on uusia työkavereita.

Tässä taantumassa on se hyvä puoli, että sellaisista rutisijoista päästään eroon. Sulla on hyvä asenne ja pääset vielä elämässäsi eteenpäin.

Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi