Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää!

Vierailija
04.06.2009 |

Ollaan yritetty lasta muutama kuukausi nyt. Ei ole vielä tärpännyt. Suurin ongelma on yhdyntöjen vähäinen määrä. Seksiä meillä on noin 2 kertaa kuussa, suurin piirtein ovulaatioviikolla. Seksiä kumpikin haluaisi paljon enemmän, mutta arki on väsyttävää. Koko ajan joku on flunssa- tai tulehduskierteessä ja hommia riittää muutenkin. Energiaa seksiin ei vain ole riittävästi.

Nyt kiertopäivä 28 ja selkä kramppaa ihanasti, taitaa kuukautiset alkaa tänään. Ärsyttää tämä tilanne! Kumpikin toivoo toista lasta kovasti, mutta ei siitä tule mitään tällaisella hakuammunnalla...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hoitakaa itsenne kuntoon. Ei tuollainen stressaaminenkaan auta siihen raskaaksi tulemiseen yhtään. Jos ei ole aikaa harrastaa seksiä, niin sitten siitä on tehtävä tiedettä ja otat ovulaatiotikut käyttöön ja harrastatte sitä sitten kun on otollisin aika.

Muutama kuukausi on vielä lyhyt aika yritykselle.

Tsemppiä!

Vierailija
2/8 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se aiheuttaa teille lapsettomuutta kun ette jaksa seksiä. Mutta jos arki on jo nyt noin rasittavaa, niin miten ihmeessä te pystyisitte vielä ne lapsetkin hoitamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei seksin harrastamiseen tarvitse aina olla megamäärin energiaa. Päinvastoin, se tuottaa sitä. Menette sylikkäin lämpimään sänkyyn peiton alle ja telakoidutte toisiinne. That's it.

Tsemppiä.

Vierailija
4/8 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressiä on jonkin verran, mutta ei liian paljon. Ihan perus pikkulapsiperheen arkea eletään. Seksin vähyys johtuu enemmänkin huonosta terveystilanteesta itsellä tai lapsen sairastelusta. Meillä vain on niin, että seksi jää ensimmäisenä pois, jos jotain pitää vähentää.

Lapsi on usein perhepedissä, jos kipeänä. Tämä ei ainakaan auta asiaa. Vanhempien unentarve menee myös seksin edelle.

Myös romantiikka on vähäistä. Olen hitaasti lämpiävää sorttia. Haluaisin olla sängyssä lähekkäin ja halailla ennen seksiä. Näissä tilanteissa mies vain tuppaa nukahtamaan. Hän haluaisi, että tekisin suoraan aloitteen ja heti kiihkeää menoa. Jostain syystä en innostu tästä. Hän ei tee aloitteita, ei vaikka himoitsee selkeästi minua.

Vierailija
5/8 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja saa laittaa!

Vierailija
6/8 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan vielä ollut vuoto alkanut. Toivottavasti ei alkaisikaan. Kunnon jomotus alaselässä kyllä on, joten kuukautiset ovat selkeästi tulossa, kunhan toivon mahdottomia...

Viime raskaudessa oli paljon selkäsärkyä kohdun laajetessa, mutta ei sellainen särky nyt näin aikaisin alkaisi. Pitää taipua rationaaliseen ajatteluun ja myöntää, ettei siellä alkiota ole.

En ehkä muuten olisi niin harmissani, mutta alkuraskaus oli viimeksi tosi rankkaa aikaa. Kesä on rauhallisempaa aikaa minulla ja syksynä pitäisi olla paremmassa kunnossa. Olisi ollut niin hyvä, jos alkuraskaus olisi ollut syksyllä jo ohi.

Tiedän, ettei raskautta voi aikatauluttaa mielensä mukaisesti, mutta saahan sitä toivoa parasta mahdollista tilannetta. Olen tyytyväinen, jos ylipäätään tulen uudestaan raskaaksi, menee siinä sitten kuukausi tai useampi vuosi.

Vierailija
7/8 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa tyttöporukassa laivalle viikonlopulla ja tein siksi varmuuden vuoksi raskaustestin.

Plussa tuli!

Oon aivan ekstaasissa ja shokissa, niin vähän uskoin mahdollisuuksiin tässä kierrossa. Mieskin ei meinannut uskoa. Hyvin onnellisena lähti sitten töihin!

Mutta tuosta risteilystä, kuinka saan piiloteltua raskautta ystäviltä? Rakastan graavilohta ja katkarapuja ja juustoja jne., kuinka selittää ruokavalion muutoksen?

Vierailija
8/8 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon AP!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä