Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mikään ei toimi!!!

Vierailija
02.06.2009 |

En pääse kirjautumaan sisään uudella enkä vanhalla tunnuksella, sähköpostiin ei tule mitään vaikka oon pyytäny salasanan muistutuksen uudestaan ja uudestaan... Ja minulla on tänne uusi tunnus ollut käytössä jo jonkin aikaa, ja nyt kaikki mun uudet viestit oli vaihtunut vanhan nimimerkin kirjoittamaksi !!!!

Ja nyt kun olen vierailijana joutunut palstalle niin tekstistä ei näy kuin 3 riviä.......

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekisteröinnissä on ollut joitakin ongelmia parin viime päivän aikana. Mikäli sähköpostissa tullut rekisteröintirimpsu ei edelleenkään johda rekisteröinnin vahvistukseen, kannattaa rekisteröinti tehdä uudestaan. Jos rekisteröitymisessä on edelleen ongelmia, kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, vauva.verkkopalaute@sanomamagazines.fi tai puhelimella 030361313.

terveisin tekninen ylläpito

Vierailija
2/3 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksplus kutsuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, onneksi on muitakin foorumeita kuin tämä. Miten tämä foorumi on saatu teknisesti näin kömpelöksi? Tuskin on kyse mistään yleisestä "valmistuotteesta". Noita valmiita alustoja olis vaikka kuinka ihan halvallakin. Tämän on varmaan tehnyt joku kotikoodari. Eikä muutoksia ja tätä uudistusta ole varmaan testattu millään tavalla ennen käyttöönottoa. Toivottavasti tämä ei ole Sanomien yleinen menettely...