Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyynnynkö turhaan? Ystäväni vihjailee ja

Vierailija
31.05.2009 |

vitsailee siitä, että miehelläni on hänestä fantasioita ym. He ovat tavaneet vain ohimennen. En ole mustasukkainen, mutta minua loukkaa avioliitostani vitsailu. Hän nimenomaan liittää itsensä niihin juttuihinsa. Hän on mm. sanonut, että ei olisi hänen syynsä, ainoastaan mieheni tekisi väärin, jos hän iskisi mieheni. Miksi hän leikilläänkään pohtii moista? Hän on ikisinkku (39 v.), hänellä ei ole koskaan ollut pitkää suhdetta, mutta hän on ollut ns. toinen nainen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun juttujaan puhuu, niin kommentoi vain vitsaillen ja nauraen, että on sulla kyllä suuret luulot itsestäsi ja omasta viehätyskyvystäsi.

Tiedän kyllä, että etenkin vanhat sinkut tai eroneet tai huonossa avioliitossa asuvat havittelevat ystäviensä miehiä. Vanhemmillani on kaksikin tapausta, joissa äitini "ystävä" on yrittänyt ihan tosissaan iskeä isääni. Toinen änkesi väkisin istumaan isäni syliin kaikenlaisissa juhlissa. Itsekin olen tämän nähnyt. On se mieskin siinä vähän vaikeassa paikassa, kun ei ihan suoraan kehtaa toista työntää poiskaan. Tosin vanhempieni suhteessa on vanva luottamus toisiaan kohtaan, joka on vahvistunut monien vastoinkäymisten jälkeen (lähes avioero ja lapsi, joka sairastu pahasti 3-vuotiaana, eikä koskaan tule "normaaliksi" ja lisäksi vielä yllätyskaksoset). Tätä naista eivät sitten enää nähneet tarpeelliseksi kutsua juhliin. Löysikin itselleen sitten paljon nuoremman miehen.

Toinen tapaus kanssa yritti ihan sumeilematta iskeä isäämme juhlissa. Yritti puhua pahaa meidän äidistä isälle ja ehdotteli ihan suoraa toimintaa vaikka oma mieskin oli juhlissa. Kun isäni sitten kieltäytyi, sai ihan järkyttävän hepulin ja lähti juhlista yksin pois (oli vieraassa kaupungissa). Harhaili sitten ilman rahaa ja kännykkää ympäri kaupunkia ja löytyi lopuksi rautatieasemalta penkiltä nukkumassa hyvin pienissä vaatteissa...

Meitä riittää joka junaan.

Vierailija
2/15 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä välitä katkeran vanhanpiian puheista. on vaan kateellinen sulle ja haluaa saada sut epäluuloiseksi. on vaan kateellinen teidän suhteesta. nuo ikisinkut on just tollasia epätoivosia ittensä tyrkyttäjiä. puhuvat usein miesten kuullen seksistä ja intiimialueistaan, vihajailevat ja ovat flirttailevinaan mutta ovat vaan tosi naurettavia ja epätoivoisia. älä välitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuinka syyllinen se toinen nainen oikeastaan on. Ja siitä opin, että jotkut ovat oikeasti sitä mieltä, että naimisissa olevian vamppaaminen ei oo mitenkään kiellettyä, vaan että vastuu on sillä parisuhteessa elävällä vain.

Ei sovi mun päähän tuo ajatus, mutta moni oli sitä mieltä. Ystäväsi kuulunee samaan kastiin.

Vierailija
4/15 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin suoraan, että mitä sä oikein kuvittelet. Jos suuttuisi, sanoisin että loukkasi sinunkin puheesi.

Vierailija
5/15 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkais tollasia puhumaan niin kyllä ihmettelisin, niinkun joku tuolla sanoikin niin toi on sairasta jollain tapaa. ei kaikkee tarvi kuunnella ja sitten miettiä että oonko mä nyt nipo tai muuta vastaavaa, sun kaverilla on ongelma päänupissa!

Vierailija
6/15 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ystävä sellainen on, joka tahallaan loukkaa toista?

Vierailija
7/15 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voisi luopua. Tämä piirre vain ihmetyttää kovasti. Ja loukkaa tietysti.Kerron kyllä aina miehelleni, mitä ystävä on sanonut, ja kummastelemme yhdessä. -ap

Vierailija
8/15 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mun eräältä kaverilta. Tosin ei itse tiedä, etten häntä kummoisenakaan kaverina pidä :)

Vierailija
9/15 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voisi luopua. Tämä piirre vain ihmetyttää kovasti. Ja loukkaa tietysti.Kerron kyllä aina miehelleni, mitä ystävä on sanonut, ja kummastelemme yhdessä. -ap

Mutta jos on rakas ystäväsi, ap, niin puhu asiasta hänen kanssaan. Miehesi ei kuulu yhtälöön, vaan kyse on sinusta ja ystävästäsi.

Vierailija
10/15 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi ja hänen suhteestaan tai salaisista tapaamisistaan?

Vierailija
11/15 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huonoitsetuntoinen. Tee hänelle selväksi, että jos meinaa pysyä ystävänäsi niin sitten käyttäytyy kuin sellainen!

Vierailija
12/15 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varovasti vihjailee halustaan kolmenkeskisiin leikkeihin.

Vierailija
13/15 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ikinä toimisi noin ! Ehkä ystäväsi vain vitsailee "huonolla maulla", voi olla vähän ihastunut mieheesi tai kateellinen sinulle hyvästä parisuhteesta. Toivon että sinun ja miehesi välit ovat selkeät ja hyvät, ettei tuollainen niitä hetkauta. Epä-asiallista käytöstä mielestäni. Nyt ehkä joku ihemttelee mikä oikeus minulla on kakkosena kirjoitella mielipiteitäni. Ihmisellä voi olla kunnioitus toisia kohtaan jopa kakkosnaisenakin ;)

Vierailija
14/15 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun puhuu itsestään kakkosnaisena.

Minä ainakin kunnioitan ja arvostan itseäni niin paljon etten ikinä suostuisi olemaan kakkonen.

Jos en voi olla miehelleni ykkönen niin sitten olen mielummin ilman.

Vierailija
15/15 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvasin että joku älähtää :) kunnioitan itseäni erittäin paljon ja tämä suhde on ihan sovittu ja hyväksytty vuosia sitten, toimii hyvin ja kunnnioitus pelaa kaikin puolin. yleensä en viitsi vastailla näihin , mutta nyt loma ja aikaa ylimääräiseenkin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi