Miksi päiväkoti jakaa leivontapropagandaa???
Lapsen lokeroon oli päiväkodissa laitettu sunnuntai-jauhojen mainospussi, jossa oli piparia ja karkkia sekä LEIVONTAOHJEITA. Pisti vituttamaan ja otin pussista karkit ja piparit ja nakkasin leivontaohjeet naulakoiden vieressä olevaan roskikseen.
Jos ei päiväkodilla ole rahaa ostaa paperipusseja ilman mainoksia, niin jättäkööt joulupussit jakamatta.
Meillä ei ole koskaan leivottu eikä tulla leipomaankaan, koska lapsi on moniallerginen
Kommentit (12)
kun tietää pohjimmiltaan että on huono, uusavuton ja leivontataidoton äiti!
erikoisjauhot ja muut vehkeet. Meillä ei syödä mitään itseleivottuja eikä me laiteta koskaan itse ruokaakaan. Lapsi syö tasan 3 ruokalajia, jotka ostan valmiina.
ei mun tartte lapseen panostaa. Nytkin lapsi katsoo videota että minä saan olla illan rauhassa
lapset vie elintasoa, ei tuo sitä
provoksi tämä on kyllä minusta aika kehnoa laatua
porvoolaisen moniallergisen lapsen karkit ja piparit?
koska et leivo? Ihan turhaa on syyllisyys jos koet... ei sitä kukaan pahalla tee. Minä olisin tykännyt ohjeista. Tykkäsin myös joulukortista jossa oli jouluisen hedelmäkakun resepti.
En kai itse nyt rupea lastani hoitamaan koko päivää.
Ap
no ei lapsi palaneen makua huomaa kun laittaa paljon maidotonta margariinia sekaan. Ja kyytipoikana on einespihvejä
jonka lapsella oli jokin aika sitten kuviteltu kala-allergia ja kaamea päiväkodin väki yritti tappaa lasta.
Samainen mamma taisi myös vaahdota joskus jostain kauppaan pääsemättömyydestä + viinasta ja pillereistä
Oikein kiva provoilija =) Tyylin vain tunnistaa liian helposti.
tämä raskaus väsyttää kun piti päivällä juoda olutta ja viiniäkin työpaikan joululounaalla. Onneksi mulla on 3 pulloa loivennusolutta jääkaapissa ja lisää saa haettua sillä aikaa kun lapsi katsoo videoita
valehtelin päiväkotiin että käyn muka töissä, vaikka työt loppuivat jo viime kuussa. Saan omaa aikaa eikä tartte ostaa ruokaa kotiin
vaikka allergioita onkin.