Onko ystäväni mies ihan normaali?
Mies inhoaa lapsia ja eläimiä (ei suostu hankkimaan kumpiakaan), ei anna ystäväni kissojen olla kuin tietyssä osassa taloa, haluaa määrätä matkalla mitä tehdään eikä suostu kompromisseihin, koska "ei ole tottunut sellaisiin", ei suostu naimisiin tai kihloihin (ystäväni kosi ja mies kieltäytyi, ihan suuttui), suuttui kun ystäväni oli vanhemmillaan kylässä ja nukkui vanhempien koiran vieressä ja antoi koiran jopa nuolaista naamaa, häipyy evakkoon ja suuttuu jos ystäväni kutsuu jonkun ystävän tai ystävän lapsen kotiin, jankuttaa että eikö ystäväni rakasta, kun seksiä ei ole ollut yhteen päivään jne, jne...
Kommentit (8)
mutta itse en katselis tollasta miestä hetkeäkään. Oltais aivan eri aaltopituudella, huh huh!
Etenkin, jos suuttuu jos kutsuu ystäviä kylään. Se kertoo aika paljon...
Noin. On nimittäin pakko-oireinen häiriö ja lian pelko. Inhoan eläimiä ja vieraita.
Kertomasi perusteella kuulostaa, että tuollaisen miehen rinnalla eletään vain miehen elämää - ei omaa.
Itse en voisi elää tuollaisen miehen kanssa, minua ahdistaisi. Luulenpa että ystävälläsikin voisi olla parempi tulevaisuus ilman ko. miestä.