Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko muka jotenkin kylmä ihminen, kun en tunne mitään myötätuntoa lasta kohtaan

Vierailija
21.05.2009 |

joka härnää omaani päiväkodissa.

Tämä vieras lapsi haukkuu lapseni vaatteita ja lällättelee. Ei minkäänlaisia käytöstapoja.

Lapsen äiti on ketjupolttaja ja alkoholisti ja työtön, ja ei kuulemma osaa laittaa lapselleen rajoja. Sen huomaa.

Päiväkodissa puolusteltiin lapsen huonoa käytösta huonoilla kotioloilla, mutta minua ei yhtään kiinnosta, millainen koti tuolla lapsella on!

Jättäsi vaan muiden lapset rauhaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän lapsen silti pitää osata käyttäytyä ihmisiksi. MUTTA hän ei vain ole saanut kovin hyviä lähtökohtia siihen. Se on kyllä surullista.

Vierailija
2/5 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen nauranut makeat selkäkeikkanaurut kun sillä kaverilla menee tällä hetkellä kaikki päin vittua.

En tietenkään sano sitä kenellekään ääneen, enkä tunnusta. Mutta olen tätä nykyään jo murkkuikäistä poikaa niin täynnä, että tunnen suunnatonta vahingoniloa kun sillä elämä menee päin persettä nykyään. Sen verran unettomia öitä sen kakaran takia on vietetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka lapsi on kuinka raivostuttava, ei ole hänen vikansa että lähtökohdat ovat tuollaiset. Päivähoidossa pitäisi tehdä todella paljon työtä hänen kanssaan eikä vain todeta että äiti ei osaa laittaa rajoja, silloin on päivähoidon en laitettava.

Vierailija
4/5 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt varmaankin pitäisi ottaa vähän aikuismaisempi asenne peliin.

Vierailija
5/5 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valita ja vaadi pk:n johtajaa laittamaan sen häirikköpennun kuriin. Lapsellekin parempi jos erotetaan alkkisäidistään ja pääsee sijaiskotiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi