Mies 32 vuotta ja vaimo 45 vuotta. Mitä mieltä tällaisesta suhteesta?
Kommentit (16)
yhtään mitään mieltä. Aikuisia ihmisiä ovat kumpainenkin. Mitä mieltä tuosta nyt pitäsi olla....
minkäin tunnen 6 paria jossa tollainen ikäero siis haarukalla 12-16v, kumpikin on kuitenkin ihan aikuisia.
Moni 50v voi olla enemmän elämäniloa täynnä kuin toiset 40v.
Eikö toi nyt oo ihan sama? Toivottavast ovat onnellisia elämänsä loppuun saakka.
Jos ei ole miehellä lapsia, niin aika mahdollista, että haluaa vielä lapsia jonain päivänä ja se on sitten toinen nainen sitä varten.
että ok, jos eivät toivo lisää lapsia. tai siis mies ei toivo.
Ja mitä jos mies 45 ja vaimo 32?
Eri juttu ainakin lisääntymisen kannalta. Mutta rakkaus ei kysy ikää, vaikka iso ikäero on varmasti yksi mahdollinen ongelma.
On nyt 80-vuotias, 12 vuotta nuorempi miehensä kuoli muutama vuosi sitten 60-vuotiaana. Naimisissa ehtivät olla 30 vuotta.
lasten hankinta? jos me ei oltas saatu lapsia, niin tuskin ois erottu kuitenkaan.
Mutta ihan normaali, jos mies on vanhempi?
Naisesta ei ikinä uskoisi, että on päälle neljänkymmenen, ja mies on sellainen lupsakka ja rauhallinen, tosi maanläheinen kaveri. Tuntuvat ihan onnellisilta yhdessä.
Paitsi että minä olen 32v. ja mies 43v.
ku molemmat on selkeästi täysikäisiä!
Tiedän yhden parin, et nainen on 37 ja mies22... ja ovat seurustelleet muutaman vuoden, olihan toki mieskin jo 20 ku tapasivat, mut silti jotenki jännää... Varsinki ku nainen pettää sitä nuorukaista koko aika oman ikäisten miesten kanssa...
ku molemmat on selkeästi täysikäisiä!
Tiedän yhden parin, et nainen on 37 ja mies22... ja ovat seurustelleet muutaman vuoden, olihan toki mieskin jo 20 ku tapasivat, mut silti jotenki jännää... Varsinki ku nainen pettää sitä nuorukaista koko aika oman ikäisten miesten kanssa...
heillä 2 pientä lasta.
Minua ei noin paljon vanhemmat miehet ole koskaan kiinnostaneet, mutta tyylinsä kullakin.
Kiva, että lapsilla on nuori isä, joka jaksaa touhuta heidän kanssaan :)