Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

odottaako joku muu että kesäkuu alkaa ja lapset saavat olla kotona?

Vierailija
20.05.2009 |

siis mä lasken tunteja kohta. Ihanaa kun 5v tyttö koko kesän kotona, saadaan vain olla ja nauttia ja keksiä kaikkea kivaa...Muistuu mieleen ä-loman aikoja. Teinitkin kotona (tai töissä välilläkin) mutta ne nukkuu valitettavasti puoli päivään asti joten pikkuneidin kanss lähinnä kahdestaan.....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kun on tuohua ympärillä ja voi tehdä kaikkea kiireettömästi:)

t. 12 lapsen äiti

Vierailija
2/7 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin heti kesäkuun ekana päivänä loppuu työt, palkka silti juoksee koko kesän. Elokuun puolivälissä taas sorvin ääreen. Not.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei nyt sentään... Mut tosipuheessa vähän aina hirvittää kun koululaisilla alkaa kesäloma koska sitä mulla-ei-oo-mitään-tekemistä-mankunaa kuulee hieman liikaa silloin. Ja ruokaa täytyy laittaa tolkuttomat määrät enemmän kuin tavallisesti. Niin-eikä ole itsellä hetken rauhaa... Olen siis kotiäitinä tällä hetkellä.

Meillä koululaisia 4 ja alle kouluikäisiä 3.

Vierailija
4/7 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesälomakin koululaisilla on ihanan pitkä eli viikon verran pidempi kuin viime vuonna.

Vierailija
5/7 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tokaluokkalaisemme joutuu olemaan useamman viikon silloin yksin kotona. Olen yh ja lomaa vain 4 viikkoa (lasten isä ei pidä kesällä lomaa). Joten 6 viikkoa saa reppana olla itsekseen. Ei ole mummuja tmv joille menisi...

Mutta sitä kesälomaani odotan jotta saan olla koululaiseni ja 5v tarhalaiseni kanssa kotona:)

Vierailija
6/7 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten päiväleirin kanssa.Voihan Vee! Olisikin joku joka hoitaisi lapsia. Miehen kanssa tuurataan sitten loppuloma. Meillä ei ole YHTÄÄN yhteistä lomaa!!! :(

Vierailija
7/7 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, yksi koululainen ja yksi tarhaikäinen ja koko kesä edessä!

uimaloita, uimarantoja, korkeasaari, sea life, leikkipuistoja, kotitiloja, saaria, risteilyjä, metsäretkiä, sukulaisia, pyöräretkiä, toreja,,,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä