Uudet always siteet, aivan järkky haju!!
Kommentit (471)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 17:06"]Mulla on hajustettua Alwaysia ja myös kamomillahajustettua wc-paperi löytyy! Deodorantteja, hajuvesiä, kukkia, pyykinpesuaine, tiskiaine kaikki hajustettuja :)
t. tuoksut ovat ihania
[/quote]
Onnea. Runsas hajusteiden käyttö on yhteydessä mm ennenaikaisiin vaihdevuosiin. Hajusteet sisältävät ftalaatteja jotka vaikuttaa naisten hormonitoimintaan.
[/quote]
Oho, onko näin?
Voi v. Sain myös pahan iho-ongelman alapäähäni näistä. Nyt vasta tajusin yhteyden. Miten voi olla sallittua näiden myyminen?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 22:24"]http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-1438050027204.html
täällä kymmenet valittaneet oireitaan ja vain kymmenen tehnyt ilmoituksen tukesiin. Ilmoittakaa nyt sinne niin tajuavat tutkia!
[/quote]
Hyvä että lehdet kirjoittavat asiasta.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:49"]
Haju tarttuu pilluun! Mieheni kysyi että olenko laittanut jotain parfyymiä alapäähän kun puuhailtiin. No en ole vaan vahingossa ostin Always-pikkuhousunsuojia. Käytin pari päivää sitten ja haju oli vielä tallella.
[/quote]Puhutko sä joka paikassa tälleen alatyylisesti? Mikset voi sanoa sivistyneesti vaikka alapää? Millanen kotikasvatus sulla on ollut? Entä syljetkö ja virstaatko kaduilla/puistoissa?
[/quote]
Mikä sulla on vikana? Ei tässä ollut mitään pahaa.
Meidän marketissa kaikki alwaysit tänään alessa 1€/ paketti. Ei ole ikinä ollut näin halpaa. Mistähän johtuu???
Tytöt, tallinnassa on vielä aitoa tavaraa, sitä hajutonta. Tyhjensin kaupan hyllyn siitä ilosta. Kohta tulee varmaan tullin rajoitukset voimaa.......
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:50"]Meidän marketissa kaikki alwaysit tänään alessa 1€/ paketti. Ei ole ikinä ollut näin halpaa. Mistähän johtuu???
[/quote]
Täällä sama ja kyllä haisi käytävä, kun oli isot lavat niitä keskikäytävälle tuotu.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 11:59"]
Muutaman päivän esituuletus pyykkitelineellä niin on ihan käyttistä. Kukkaro kiittää.
[/quote]
Kuolen nauruun! Näen pihan pyykkitelineellä rivin alwayseja pyykkipojilla narulla.
Hyi hitto. Ostin alesta näitä siteitä. Kamala olo tuli. Miten niitä saa myydä vaikka on täälläkin koko ketju täynnä kauhukokemuksia?
Olenko mä ainut, joka tykkää niistä?
Mä oon käyttäny niitä pikkuhousunsuojia missä on tuoksu musta ne on ihan hyviä. Ostaisin mieluummin ihan normaaleja tuoksuttomia suojia mut en oo enää löytäny mistään.
Ei tavallaan liity keskusteluun, mutta ai että ärsyttää nämä täälläkin kommentoivat tyypit, joiden mielestä kaikki kemikaalikyllästetyt tuotteet on ihan ok ja niistä valittaminen niuhotusta.
Aluks tykkäsin tuoksusta, mutta mulla on joskus tosi huono olo menkkojen aikaan, niin alkoi ihan oksettaa nämä :(
Voitte vittu uskoa että en enää IKINÄ VITTU OSTA ALWAYSIA! Sain myös ensimmäisen hiivani, IKINÄ EI OLE OLLUT ENNEN HIIVAA!!!!! Ensimmäinen päivä uudella työpaikallani, alwaysit laukussa ja koko toimistoni haisi noilta vitun lemuräteiltä. Kiva siinä miettiä tunnistaako toimistossa käyvä nainen lemun.
VOI VITTU TÄTÄ KUTINAA!
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 21:29"]Voitte vittu uskoa että en enää IKINÄ VITTU OSTA ALWAYSIA! Sain myös ensimmäisen hiivani, IKINÄ EI OLE OLLUT ENNEN HIIVAA!!!!! Ensimmäinen päivä uudella työpaikallani, alwaysit laukussa ja koko toimistoni haisi noilta vitun lemuräteiltä. Kiva siinä miettiä tunnistaako toimistossa käyvä nainen lemun.
VOI VITTU TÄTÄ KUTINAA!
[/quote]
Ostitko alesta? ;D
ps ilmota tukesiin.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 17:18"]Katsokaa tukesin sivut http://www.tukes.fi/fi/Kuluttajille/Vaarallinen-tavara---palvelu/
Lainaus tukesin sivuilta vaaralllisesta tuotteesta :
Ehkäise vaaratilanteet ja kerro havainnoistasi
Jos hankkimassasi tuotteessa tai palvelussa on ominaisuus, joka aiheutti vaara- tai "läheltä piti" -tilanteen, tai epäilet, että jokin tuote tai palvelu voi aiheuttaa vaaraa terveydelle tai omaisuudelle
lopeta tuotteen käyttö ja poista se muidenkin ulottuvilta
ilmoita asiasta myyjälle
ota yhteys oman kuntasi terveystarkastajaan (kysy kunnan vaihteesta tarkemmat yhteystiedot) tai ilmoita Tukesiin
Turvallisuuspuute tuotteessa tai palvelussa on myös kuluttajansuojalain mukainen virhe, josta on oikeus vaatia hyvitystä.
Tässä linkki suoraan tukesin ilmoitussivulle:
Kyllä minusta päänsärkykin on haitta tuotteen käytöstä, tehkää ilmoituksia alwaysistä sillä mitä enemmän tulee valituksia sen varmemmin tuote tutkitaan.
Always EI kerro asiakkaille mitä ovat tunkeneet tuotteeseen, eivätkä tarjoa vanhoja hajuttomia tuotteita, joten minä en enää ole heidän asiakkaansa! Eivätkä P&G kerro paketissa suomeksi, että tuote haisee. Katsokaa pakkausta, suomeksi lukee vain että siteitä ja asiakaspalvelun numero. Tehkää ilmoituksia niin ehkä saadaan selville onko tuote edes turvallinen!
Itse sain rahat takaisin kesäkuussa kun otin yhteyttä s-postilla P&G asiakaspalveluun ja valitin etten voi käyttää tuotetta koska uusi tuote haisee ja saan päänsäryn. Otin yhteyttä P&G tukitiimiin. Tässä linkki
http://www.pg.com/se_SE/send_us_email_FI.shtml
[/quote]
kiitos linkeistä. mä olen samaa mieltä. aiheuttaa päänsärkyä ja se on selkeä haitta. ei edes mikään vahva pesuaine ole tällaistä aiheuttanut. tein ilmoituksen tukesiin.
Luulen ekaa kertaa haistaneeni ohi kulkevan käyttävän Alwaysia.
Olen käyttänyt vaihdellen libresseä ja vuokkosia. En oo tyytyväinen niiden liimoihin, mutta en voi käyttää hajusiteitä.
Vaihdoin Rainbown tumppuhin tän Alwaysin uudistuksen takia, ja on muuten paljon miellyttävämpi olo, Alwaysit hiosti ja aina oli persus märkänä (yök), Rainbow ei tunnu tekevän samaa.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 17:06"]Mulla on hajustettua Alwaysia ja myös kamomillahajustettua wc-paperi löytyy! Deodorantteja, hajuvesiä, kukkia, pyykinpesuaine, tiskiaine kaikki hajustettuja :)
t. tuoksut ovat ihania
[/quote]
Onnea. Runsas hajusteiden käyttö on yhteydessä mm ennenaikaisiin vaihdevuosiin. Hajusteet sisältävät ftalaatteja jotka vaikuttaa naisten hormonitoimintaan.