Uudet always siteet, aivan järkky haju!!
Kommentit (471)
Kyllä ärsytti tänään. Ostin noita siteitä, kun luulin että oli samoja kuin aina aiemmin. Älytön kutina ja punoitus. Menin vessaan ja oikein iski se "lievästi hajustettu" terveyssiteen haju naamaan. Ihan minimaalinen präntti side pakkauksen kyljessä. Kävin sitten huoltoasemalta hakemassa uusia, en lähtenyt edes kokeilemaan millaiset tuskat olisi ollut viikon käytön jälkeen..
Onko kukaan huomannut, että Allwaysit ovat nykyisin kahisevia/rapisevia? Kun kulkee side housuissa, niin rapinan kuulee myös lähellä olevat.
Iltalehden artikkelin kommenttiosioon oli linkitetty tämä. Kuulemma Tukes alkaa tutkia asiaa, jos tarpeeksi moni ottaa yhteyttä. Ilmoitusta menemään vaan!
-74
Miksei VUOKKOSILLA ole enää sitä pitkää paksua sidetyyppiä? Se oli paras alkupäiville. Vai eikö vaan meidän kaupat ota sitä enää myyntin?
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 13:36"]
Miksei VUOKKOSILLA ole enää sitä pitkää paksua sidetyyppiä? Se oli paras alkupäiville. Vai eikö vaan meidän kaupat ota sitä enää myyntin?
[/quote]
Esim. Prismassa on Vuokkonen bio pitkä side. Se on ohut, mutta yösiteen mittainen. Mutta sitä ei löydy esim. meidän lähi K-kaupasta.
Empiirinen testi, menkat osuivat just yksiin... Vessapaperiin pyyhittävä veri haiskahtaa 'limakalvolle', side eikä siteen veri haise millekään, vaikka työtäisi nenän kiinni (Vuokkonen bio).
Luojan kiitos en käytä mitään siteitä, vaan olen kuukupin tyytyväinen käyttäjä. Muistakaa, että valmistajat tekee ja myy sellaista, mille on kysyntää, eli boikottiin tuollaiset suorastaan terveydelle vaaralliset tuotteet!!!!
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 11:58"]
Tämä jetju toimii myös mainoksena. Pakko ostaa näitä siteitä ja testata, haisevatko ne muka oikeasti niin voimakkaasti.
[/quote]
Jaa, ei mulle vaan tule tollasta pakkoa. Mutta en ostaisi tuoksullisia siteitä muutenkaan. Tuoksuttomilla mennään.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 08:48"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 03:03"]
Tosissaan oleva nro 191 jatkaa vielä:
Oonko mä siis ainut, jota se kuukausittain erittyvän eritteen tuoksu ei oikeen hotsita? Siis vaikka kuinka ois sidettä vaihtamassa, niin kyllä sitä ihan tarpeeksi ilmoille pöllähtelee, etenkin näin kesäisin hamosen alta.
[/quote]
Mun täytyy ihan rehellisesti todeta, että en ole huomannut itselläni tai kahdella teini-ikäisellä tyttärelläni mitään erityisiä "eritteen tuoksuja" menkkojen aikana. Mutta ilmeisesti joidenkin menkat haisevat sitten enempi ja ehkä on hyvä, että he voivat sitten hajustaa itseään näillä hajusiteillä. Jättäisivät vaan valmistajat kauppoihin niitä ei-hajustettujakin...
[/quote]
Minäkään en ole koskaan haistanut muiden kuukautisia enkä omianikaan ja ihmettelen mistä tulee puhe kuukautishajuista. Jos minä nyt sitten jonkun herkkänenäisen mielestä haisen niin rehellisesti sanoen en jaksa välittää yhtään. Kuukautisten aikaan peseydyn tavallista useammin ja vaihdan sidettä usein, jos siitä huolimatta haisen kuukautisille niin sitten olkoon niin, se on sitten naisen osa. Kuukautiset on kuitenkin luonnollinen asia enkä jaksa tehdä siitä ongelmaa itselleni enempää kuin mitä se itsessään välillä on.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 11:11"]
Seuraavaksi sitten markkinoille tulevat varmaan hajustetut vauvanvaipat. Jenkeissä on vaikea muita löytääkkään, isoista marketeistakaan....
[/quote]
Jep. Siellä on kaikkia hajustettuja turhakkeita. Pakko oli ostaa tuliaisiksi sieltä viime vuonna käydessä hajustettuja vaaleanpunaisia koirankakkapusseja, ihan niiden koomisuuden takia. Paska on paskaa vaikka sen pistäisi hajustettuun pinkkiin pussiin :D
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:18"]Te ette ymmärrä, että hajustetut siteet ja vessapaperit ovat luksusta. Niillä saa kylpyhuoneeseen vienon tuoksun p*nhajun sijaan.
[/quote]
Mielummin mä paskaa haistan ku näitä liimanhaju öklötyksiä
Kiva huomata olevansa suuryhtiön mielestä niin älyttömän likainen ja pahalta haiseva vaan siksi kun sattumoisin naiseuteen kuuluu kuukautiset
Heips! Mä tarjoan apuani teille kaikille!
Mun kohdalle noi Alwaysin hajustetut siteet osu ekan kerran Briteissä jo n. 10 v. sitten. Tykästyin heti. Ihan samantuoksuisia ei oo mun mielestä ikinä tullu Suomen markkinoille, mutta kestän oikein mainiosti noita täkäläisiäkin tuoksuja (ja säästössä on jopa pari kpl niitä alkuperäisiä Lontoosta ostettuja, joihin heti niin ihastuin, kieltämättä hieman parempi tuoksu niissä). Iho mulla ei ärsyynny mistään.
Ja olen kuin olenkin täysin tosissani!
TÄSSÄ TULEE NYT SE RIEMU-UUTINEN: MÄ TARJOUDUN OSTAMAAN NIMELLISEEN HINTAAN TEILTÄ KAIKILTA NOI YLIMÄÄRÄISET HAJUSTETUT INTIIMISUOJAT TALTEEN :)
JOS KERRAN MENISIVÄT TEILLÄ SUORAAN ROSKIKSEEN, NIIN SÄÄSTETÄÄN YHDESSÄ LUONTOA, JA MÄ TUHLAAN TEILTÄ YLITSE JÄÄNEET :) SOPIIKO?
- Heti kun joku vastaa, että sopii, niin pistän meiliosoitteeni tähän. Olisi hurjan kätevä homma :)
Oonko mä siis ainut, jota se kuukausittain erittyvän eritteen tuoksu ei oikeen hotsita? Siis vaikka kuinka ois sidettä vaihtamassa, niin kyllä sitä ihan tarpeeksi ilmoille pöllähtelee, etenkin näin kesäisin hamosen alta.
Mutta jos nämä hajustetut eivät siis teille kelpaa, niin en ala ihan hirveästi tässä niitä lisääkään mainostamaan (joku vielä luulee, että olen ko. yhtiön maahantuojan palveluksessa ;), vaan ihan vain yksinkertaisesti tarjoudun ostamaan ne teiltä edukkaasti talteen!
Treffit tämän ostohalukkaan kanssa voi sopia esim. Helsingin keskustaan, Espooseen tai muualle pääkaupunkiseudulle. Postitu kun ei ole ilmaista, tiedän.
T. 191 ja 192
Olen samaa mieltä-aivan järkyttävä haju. Asiaa vietävä eteenpäin. Hajusteallergikot ovat varmasti kovilla näiden uusien tuotteidn kanssa. Jos siteisiin on pakko laittaa jotakin hajuja niin olisipa haju edes luonnollinen. Tuo kemiaaalihaju on todella yököttävä. Itseni ei tarvitse kun avata kaapin ovi jossa on siteitä, heti aivastuttaa. Olisi hyvä että kaupat ottavat valikoimiinsa myös hajuttomia siteitä jos niitä on tältä valmistajalta saatavana. Jokainen voi vaikuttaa asiaan ja ostaa niitä tuotteita joissa ei ole lisättyjä keinotekoisia hajusteita.
Milloin tämä teknologia on vaihtunut? Ostin toukokuussa always-sidepaketin kun tuli reissun aikana menkat (normaalisti käytän kuukuppia). Noiden menkkojen jälkeen kärsin kauheasta kutinasta limakalvoilla, olisi vain tehnyt mieli raapia! Seksin aikana kirveli. Kesti pari viikkoa ja meni sitten ohi itsekseen.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 11:43"]
Kurvasin kauppareissulla sidehyllyn ohi ja mikä odööri siellä lemusi! Ei tarvinnut edes alwaysia ottaa käteen haistaakseni sitä, lemusi jo ihan tarpeeksi kauas. Hyi hitto!
[/quote]
Sama täällä! Lähdin siis hakemaan noille löyhkääville Aldayseille vaihtoehtoa, kun yhden paketin pikkuhousun suojia tulin vahingossa ostaneeksi. Ikinä ennen ei ole sidehyllyjen välissä ollut tuollaista " kukkeaa" tuoksua. Isossa Citymarketissa ei ollut yhtään Aldays-pakettia enää ilman jotain tuoksua, se muka-tuoksutonkinhan haisee aivan järkysti. Tästä taas näkee kuinka meitä kuluttajia aliarviodaan, kauppias ei varmaan voi itse päättää valikoimaansa, sen päättää joku muu, ja sitten myydään vain sitä, minkä Alldaysia tuottava firma tuuppaa keskusvarastolle, eli hajustettuja, vaikka kuluttajat eivät sellaisia halua. Meni merkki vaihtoon...
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 14:08"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 11:11"]
Seuraavaksi sitten markkinoille tulevat varmaan hajustetut vauvanvaipat. Jenkeissä on vaikea muita löytääkkään, isoista marketeistakaan....
[/quote]
Jep. Siellä on kaikkia hajustettuja turhakkeita. Pakko oli ostaa tuliaisiksi sieltä viime vuonna käydessä hajustettuja vaaleanpunaisia koirankakkapusseja, ihan niiden koomisuuden takia. Paska on paskaa vaikka sen pistäisi hajustettuun pinkkiin pussiin :D
[/quote]
Näitä jenkkiläisiä kakkapusseja myydään Suomessakin. Ihan hirveä löyhkä, ei niitä voi käyttää.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 03:03"]
[/quote]
Mun täytyy ihan rehellisesti todeta, että en ole huomannut itselläni tai kahdella teini-ikäisellä tyttärelläni mitään erityisiä "eritteen tuoksuja" menkkojen aikana. Mutta ilmeisesti joidenkin menkat haisevat sitten enempi ja ehkä on hyvä, että he voivat sitten hajustaa itseään näillä hajusiteillä. Jättäisivät vaan valmistajat kauppoihin niitä ei-hajustettujakin...
Minusta koomisinta tässä on se, että kertissiteet ovat ne, jotka haisevat! Ei se veri. Kestositeet kun eivät haise eikä kuukautiskuppi. Sitten mainoksessa pokkana väitetään, että haiset pahalta. Tai siis "tuoksut". Ärsyttää sekin, että hajusta puhutaan sievistellen sanalla "tuoksu" tuossa mainoksessa. No, onneksi ei tartte noita kertisrättejä käyttää.