Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudet always siteet, aivan järkky haju!!

Vierailija
25.05.2015 |

Oletteko kokeilleet, mitä mieltä? 

Kommentit (471)

Vierailija
221/471 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on pirkan siteet ja tamponit hyvin passannu.

Vierailija
222/471 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siis nyt minäkin järkytyin tästä asiasta, kun siteiksi olen kaikki nämä vuodet ostanut tuota yhtä hyväksi todettua merkkiä, ja nyt siis mitä helvettiä minä siinä sidehyllyllä saankaan havaita; ei ole kuin niitä hajustettuja. Mitä? MITÄ? Täytyy olla se normaali vaihtoehto edelleen tarjolla siinä, ja tunkekoon vain ne ketkä tahtoo niin herkille limakalvoilleen turhia hajustekemikaaleja, joilla ei kukaan normaalin hygieniatason omaava nainen tee yhtään mitään. Lähtee niin palautetta. Ai perkele, kun todellakin lähtee. Onko tätä tuotepäätöstä miettinyt siellä korporaatiossa kukaan jolla on aivot? Argh. Onneksi on just niin hyvä aikakin kuukaudesta laatia tämä reklamaatio. Siis mä en voi käsittää mitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/471 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
224/471 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kolmen päivän migreenin ja hirveän limakalvojen kirvelyn noista hajusiteistä! Vituttaa, koska ilman hajustetta olivat lemppareitani jo monta vuotta. Täytyi vaihtaa Libresseen. Todella typerä temppu vaihtaa kaikki haiseviksi, sehän on selvä että kaikki eivät siitä pidä.

Vierailija
225/471 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkan siteet oli aikaisemmin kotimaisia Vuokkosten tekemiä, mutta nyt näytti Pirkatkin olevan jotain ulkomaisia, niin vaihdoin Vuokkosiin.

Vierailija
226/471 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on todella ärsyttävää minustakin. Käytän tamponia+pikkuhousunsuojaa kuukautisten aikaan ja kyllä oli järkytys, kun huomasin, ettei Alldays-pikkuhousunsuojia saa enää ilman hajua! Joissain kaupoissa on ollut muutama hajusteeton paketti ja olen ostanut kaikki loput paketit... Huomasin kyllä juuri tällä viikolla, että se joku Alldays ohuempi pikkuhousunsuoja olisi yhä hajusteeton. Täytyy kokeilla.

Huomasin muuten myös, että Pirkka-pikkuhousunsuojat on hyvin samantyyppisiä kuin Alldaysit ja niissä ei ainakaan vielä ole mitään hajuja.

En voi ymmärtää miksi pitää lisätä tuollaista järkkyä hajustetta siteisiin/pikkuhousunsuojiin. Haju on just niin  karmea, että koko vessa haisee siltä jos avaa hajustetun paketin. Saatikka, jos laittaa käsilaukkuun muutamaan siteen tms. niin koko lauku haisee ja aina kun avaa sen niin haju leviää..

Voiko tällainen haju todella olla kuluttajien toive?

Vierailija
227/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 23:38"]

Ihanaa, joku muukin on huomannut saman!

http://blogit.kaksplus.fi/kotitalouskriisi/always-asentaa-alapaahasi-teknologiaa/

[/quote]

Hyvää keskustelua tossa blogin postauksessa. Ja sain käsityksen, että kirjoittaja aikoo laittaa bloginsa kommentit tiedoksi myös "hajusiteiden" valmistajalle.

Vierailija
228/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisella koeyleisöllä nämä on testattu? Joillain kehitysmaa-ihmisillä, jotka nauttivat ylellisistä tuoksuista? Nämä ovat jo pelkän hajun perusteella kamalia. Blogijutun perusteella moni kyllä saanut myös allergiaa ja päänsärkyä. 

Rahat takaisin!

Vierailija
229/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaiset, ympristömerkityt ja allergia- ja astmaliiton suosittelemat:

http://www.vuokkoset.fi/tuotteet.php

Vierailija
230/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä loin kauppajonossa murhaavia katseita kanssajonottajiin, kun sain yhtäkkiä tosi kovan päänsäryn jostain vahvasta hajusteesta. Kohta sitten tajusin, että minun rakkaat alwaysithan ne omassa ostoskorissani lemusivat.

Vierailija
231/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ostettiin erehdyksessä noita "miedosti" hajustettuja siteitä viime kuussa. Tuoksu itsessään ei ollut mitenkään paha, mutta voi pojat... Kun olin päivän käyttänyt noita siteitä, alkoi aivan mieletön kirvely, aivan kuin pahin virtsatietulehdus ikinä! Poltteli ja tuntui, ettei voi olla mitenkään päin. Poistettaessakin on kiva, kun vessassa leijailee sellainen kimara tuota ja menkkaverta, hyi ällö. Toista kertaa ei kyllä noita hirveitä hajusteissa uitettuja rättejä osta, ja niin kauan kun vastaavia siteitä ei löydy hajusteettomina, käytän sitten muuta merkkiä.

En muuten ymmärrä, miten tuollainen "hajulukitustekniikka" vaatii keinotekoisten hajujen lisäämistä siteeseen? Kaipa sitä osattaisiin jo tällä tietämyksellä tehdä side, joka ihan tosissaan lukitsee hajun sisäänsä eikä löyhkäisi sitten vuorostaan millekään muulle. Lisäksi pelko hajusta kuukautisten aikana on turha, sillä kuukautisveri haisee vasta joutuessaan tekemisiin ilman kanssa, eli jos side on tiiviisti pikkuhousuissa eikä ohivuotoja tapahdu ja hygienia on muuten kunnossa, et haise. 

Vierailija
232/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

I itse sain hiivan näistä. Ja kehtaavat vielä lätkästä siihen pakettiin että on testattu ja turvalliseksi todettu

Vierailija
233/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 12:01"]

Kyllä ihmiset joutuvat yhä edelleen käyttämään siteitä. Niin kauan kunnes joku keksii kokonaan lopettaamaan naisilla kuukautisvuodot.

[/quote]

No miksei tamponit käy?

Vierailija
234/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä pännii minua nyt ihan todella. Vuosi vuodelta menee hullumpaan suuntaan tämä maailman meno. Onpa innovatiivista ja upeaa ja tuiki tarpeellista kehityskulkua, ihan just tätäkin tässä on kieli pitkällä odotettu, not. MIKÄ OLI VANHOISSA VIKANA? Minä inhoan sitä kun hyviä tuotteita muutetaan turhaan, siis tosi useinhan tätä tapahtuu nykyään. Sielläkin näemmä pitää jollekin suunnittelijan plantulle keksimällä keksiä hommaa, vaikka juuri kukaan johonkin tiettyyn vakiintunut kuluttajahan sitä EI toivo. Ja tosiaan, jos tommosen siteen laittaa olkalaukkuun, peittyy jopa hyvä ja mieto nahkalaukun tuoksu tuon katkun alle. En ikinä enää osta noita.

65

Vierailija
235/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
236/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 00:23"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 12:01"]

Kyllä ihmiset joutuvat yhä edelleen käyttämään siteitä. Niin kauan kunnes joku keksii kokonaan lopettaamaan naisilla kuukautisvuodot.

[/quote]

No miksei tamponit käy?
[/quote]

Kaikille eI käy tamponit tai kuukuppi. Joillekin siteet on se ainoa vaihtoehto

Vierailija
237/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäkää joku mulle tää hajukammoisuus? Ikinä ei saa olla missään pesuaineessa tai pikkuhousunsuojassa mitään,  jos joku käyttää hajuvettä niin siitäkin alkaa kitinä vaikka haju ei todellisuudessa olisi millään tavalla voimakas. Nää samat ihmiset om yleensä myös niitä jotka kulkee joka paikkaan desinfiointiaine laukussaan ja mun nenään haisee vain puhtaalta spriiltä ja näyttääkin valjulta ja tylsältä koko ihminen. 

Minäkin saan voimakkaista hajuista migreenin mutta siihen ei lukeudu tollaiset koska ne eivät voimakkaita ole, jos ei kestä normaalin elämän hajuja ja tuoksuja niin hanki apua, typerää odottaa muun maailman myöntyvän tähän. 

Vierailija
238/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:31"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:22"]

Kuka muka enää edes käyttää siteitä.

[/quote]

En kyllä anna omalla tytölle lupaa käyttää tomponeja. Mielestäni tamponit on sama kuin dildo ja vie neitsyyden. Ei kiitos!

[/quote]

Tamponit on sama kuin dildo? REPS :D Joo, se 'nautinto' on ihan suoraan verrattavissa.

Vierailija
239/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 00:28"]Selittäkää joku mulle tää hajukammoisuus? Ikinä ei saa olla missään pesuaineessa tai pikkuhousunsuojassa mitään,  jos joku käyttää hajuvettä niin siitäkin alkaa kitinä vaikka haju ei todellisuudessa olisi millään tavalla voimakas. Nää samat ihmiset om yleensä myös niitä jotka kulkee joka paikkaan desinfiointiaine laukussaan ja mun nenään haisee vain puhtaalta spriiltä ja näyttääkin valjulta ja tylsältä koko ihminen. 

Minäkin saan voimakkaista hajuista migreenin mutta siihen ei lukeudu tollaiset koska ne eivät voimakkaita ole, jos ei kestä normaalin elämän hajuja ja tuoksuja niin hanki apua, typerää odottaa muun maailman myöntyvän tähän. 
[/quote] Jaa taas ihminen jonka mielestä muiden nenä ja keho ei voi olla herkempi kun oma ei ole

Vierailija
240/471 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 00:28"]

Selittäkää joku mulle tää hajukammoisuus? Ikinä ei saa olla missään pesuaineessa tai pikkuhousunsuojassa mitään,  jos joku käyttää hajuvettä niin siitäkin alkaa kitinä vaikka haju ei todellisuudessa olisi millään tavalla voimakas. Nää samat ihmiset om yleensä myös niitä jotka kulkee joka paikkaan desinfiointiaine laukussaan ja mun nenään haisee vain puhtaalta spriiltä ja näyttääkin valjulta ja tylsältä koko ihminen. 

[/quote]

Oletko haistanut näitä. Haju ei ole mieto.
Monet hajusteet ovat peräisin kemikaaleista, jotka kyllä aiheuttavat ihan fyysistä pahoinvointia. Ja esimerkiksi ftalaatit ennenaikaisia vaihdevuosia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi