Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaus Anton, pari asiaa ihmetyttää

Vierailija
17.05.2009 |

ainakin uutisoinnin puolesta:

- isä selittää, että lapsi ei ole kertaakaan kysellyt äitinsä perään, ja seuraavassa lauseessa kertoo, että lapsi puhuu vain Venäjää, jota isä ei ymmärrä ollenkaan. JOo, ehkä sen Mamaa-sanan voisi sieltä bongata, jos lapsi sitä hokemalla hokisi, mutta kaiken kaikkiaan aika ihmeellistä, jos ei lapsi muka sanallakaan mainitsisi äitiään.

- lääkärin tarkastuksessa poika on todettu oikein terveeksi ja reippaaksi lapseksi... no sehän nyt ei tällä hetkellä varmastikaan tämän isän ansiota ole, jos lapsi on viimeisen vuoden ollut äidillään. Ja jos siellä äidin luona on ollut niin kamalaa, tuskin lapsi olisi niin hyväkuntoinen. Joten jos siellä ei ole ollut ihan kamalaa, miksei lapsi muka sanallakaan kyselisi äitinsä perään?

Mua kaiken kaikkiaan ärsyttää koko tuo juttu, mä niin toivoisin, että tuo lapsi saisi tällä hetkellä ainoalla osaamallaan kielellä edes jonkinlaista tukea tähän tilanteeseen. ON ihan turha selittää, että lapsi on iloinen ja nauravainen jne. jos on kokenut tuollaisia mitä tuo lapsi. Aivan varmasti jotain jälkiä moinen riepottelu lapseen jättää, eikä ole kovin kummoinen isänsäkään, jos ei sitä pysty myöntämään.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen miettinyt samoja asioita ja niiden lisäksi vielä sitä että oliko vastakaappaus laspen edun mukaista vai ei.

Mitä lapsella täällä oli odotettavissa. Vanha 10-15 vuoden sisällä haudassa oleva isä, jolta puuttuu tukiverkostot lapsen hoidon, kaveripiirin yms suhteen kokonaan. Isä, joka ei jaksa hoitaa lastaan vaan laittaa hänet päiväkotiin vaikka itse päivät kotona.

Vaikka isä meinaa, että on säästänyt rahaa lapselleen niin ei se raha onnea tuo ja ratkaise.

Parempi tässä tapauksessa olisi ollut varmasti, pitää lapsi äitinsä kanssa. Jos isä olisi ollut 15-20 vuotta nuorempi alta 50 vuotias niin silloin olisin ilmanmuuta Isän puolella, nyt en.

Vierailija
2/2 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän toisen osapuolen kertomuksen... mistä me tiedämme, ettei tämä Antonin isukki ole just niitä sovinistimiehiä, jotka käy hakemassa sen simpsakan itätytön puolisoksi, ja pistelee turpaan mennen tullen?

Mä en kanssa luota tähän tarinaan ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän