Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Youtubessa Karoliina Tenavatähtikilpailussa

Vierailija
17.05.2009 |

Katsoin juuri kun Karoliina laulaa ...kai laulaa saan...aika kovaa huutaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö linkittää jos viittaa johonkin juttuun...?

Vierailija
2/6 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhäntuo jo lapsenalaulaa! On siis todellinen lahjakkuus! En vaan käsitä miksi se on lähtey Waldon kelkkaan! Waldo kun on mun mielestä isoksi kasvanu pikkupoika, joka on jämähtäny rokkistara-unelmiin!

Terv. ei ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsi kiemurtelee sylissä... heh!

Terv. 3

Vierailija
4/6 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jämähtänyt rokkistaraunelmiin. Mitä vikaa siinä on? Mun mielestä se on saavuttanut kyllä aika mukavasti Suomessa. Paljon hyviä disko-tanssibiisejä. Mietipä oikein pitkän linjan muusikoita/bändejä/laulajia. HYVIN moni suomen tähtikartan esiintyjä on HYVIN paljon vanhmpi kuin Waldo. Rokkia ja heviä tekee tänä päivänä 60 vanhat miehet ja kovaa vetää edelleen..

Vierailija
5/6 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sarjassa housebändin solistina? Mikä sen sarjan nimi oikein oli? Tuli joskus pari vuotta sitten. Minusta lauloi tosi hyvin ja ihmettelin kun ei pärjännyt silloin viisukarsinnoissa paremmin. Taisi olla sama vuosi kun Lordi oli viisuissa??

Vierailija
6/6 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä vaan tyylillisesti yrittää näyttää 20 vuotta nuoremmalta lippiksineen ja lökäpöksyineen. Kaikki arvostus multa vanhemmille rokkareille, ikä tuo musaankin tiettyä kypsyyttä! Ja mikäpä vois olla hienompaa ku arvokkaasti ikääntyvä, lahjakas muusikko? Waldo vaan on mun mielestä lapsellisen oloinen enkä ikinä laskis sitä samaan kastiin oikeesti menestyneiden, seksikkäiden +35v esiintyjien kanssa!

Terv. 3 ja 4