Ei taida olla täällä kasvissyöjiä?
;)
Kommentit (4)
Eli kalaa syövä lakto-ovo-vege minäkin, vauva vasta 2 kk joten Regalinon vinkki tulee tarpeeseen mutta vasta tulevaisuudessa. Nyt tosin olen kalaa syövä vegaani, sillä maitotuotteet näyttävät aiheuttavan vatsanpuruja pikkuiselle...
eli itse en syö kalaa. Lapset tosin olen kasvattanut sekasyöjiksi, saavat isoina tehdä oman valintansa haluavatko syödä lihaa vaiko seuraavatko minua. Eikä olisi mitään sitä vastaan vaikka ryhtyisivät vegaaneiksi. Itse en ole vain saanut aikaiseksi luopua munasta ja maitotuotteista.
Mie itse vain syön kalaa, kanamunia ja maitotuotteita ja näillänäkymin myös lapseni(nyt 6kk) syö ja tulee syömään niin.
KÄytiin kuukausi takaperin ravintoterapeutilla, jolta saatiin hyviä neuvoja, mutta aika painostavan oloinen nainen oli, ei siitä sen enempää...
Lapseni kyllä saa maistaa lihaa sittenkun tahtoo, tai jos joku esim. mummo sitä tarjoo, mutta minä olen selkeästi sanonut että en tarjoa sellaista mitä itse en maista, joten lihaa en tule tarjoamaan,ainuastaan kalaa.
Täältä http://www.helistin.fi/?page=9746491&id=7178117 löytyy hyviä vinkkejä vauvan kasvisruokailuun.
olen minä, mutta pojalle (10 kk) annan myös lihaa ja kalaa koska olin epävarma miten varmistaa että saa tarpeeksi rautaa jne kasvaakseen kunnolla. Teen pojalle periaatteessa kasvisruokaa mutta lisään siihen lusikallisen liha/kala pureeta, jonka olen tehnyt erikseen ja laittanut pakkaseen jääpalarasiaan. Että näin meillä!