Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Paljonko suomen aika on edellä tai jäljessä GMT-aikaa?
15.05.2009 |
Jos joku nyt tajuaa idioottimaisesti asetellun kysymykseni, jota en kuitenkaan jaksa korjata. Eli + montako, vai - montako tuntia?
Kommentit (3)
niin suomen aika on GMT + 3 kesäaikaan ja GMT +2 normaaliaikaan (= talviaikaan)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
niin suomen aika on GMT + 3 kesäaikaan ja GMT +2 normaaliaikaan (= talviaikaan)
Alue: Aihe vapaa
http://wwp.greenwichmeantime.com/info/current-time.htm