Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arki rakentamisen jälkeen?

Vierailija
14.05.2009 |

Meillä on talon rakennus loppusuoralla, toivottavasti tänä kesänä voitaisiin julistaa talo valmiiksi. Melkein vuosi tässä keskeneräisessä on jo asuttu ja koko rakentamisen aikana minä olen hoitanut kaikki perinteiset (naisten) kotityöt eli lapsen hoidon, siivouksen, pyykkäyksen, ruoanlaiton ja ostamisen jne. Auton talvirenkaatkin piti hommata itse kun mies ei ehtinyt rakennuskiireiltään, kesärenkaat on edelleen vaihtamatta. Kohta tuota rakentamista ei enää ole ja toivoisin, että mies alkaisi osallistumaan myös muihin kodin hommiin.

Miten on entiset rakentajat? Palasiko arki normaaliksi vai pitikö keskustella tai riidellä? Minusta tuntuu, että meidän pitää käydä läpi, mitä kaikkea täällä pitää tehdä ja jakaa hommat jotenkin. Muuten mies vaan katoaa autotalliin tekemään jotain tuiki tärkeää tai sohvalle makaamaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin mies alko ihan hyvin tekeen kotiaskareita kun oli uusi talo jossa tehä niin se oli mielekkäänpää. nyt kun ollaan asuttu jonki aikaa niin saa välillä sanoa että voisitko tehä... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla