Matkarattaat Kreetalta?
Oletteko kukaan ostanut matkarattaita Kreetan Hanian lähellä olevasta lastentarvike- ja lelukaupasta, nimeltä Jumbo?
Olemme reissuun piakkoin lähdössä ja mietittiin kannattaako rattaat ostaa täältä vai saisiko ne sieltä halvemmalla?
Rattat tulee 8kk joten ne täytyisi saada makuuasentoon.
Kommentit (3)
mutta olisko niillä nettisivuja joista näkis hintoja? Tai joku muu kauppa josta näkis maan hintason? Itse olen aina tilannut saksta kun sieltä saa halvalla ja ottanut aina siis mukaan matkalle omat matkarattaat.
Netistä koetin etsiä, ja kaupan sivut löysinkin mutta siinä oli ainoastaa kuvia kaupasta.
Taidan kuitenkin käydä rattaat täältä ostamassa, plikon p3 kävin jo katsomassa, maksoi kyllä aikapaljon mutta muuten kyllä niistä eniten tykkäsin.
Meillä oli omat matkarattaat (Gracon - http://www.lastentarvike.fi/images/Paatuotekuvat/Large/00267-0909_lim_f…) mukana, joten en osaa sanoa että saisiko sieltä halvemmalla. Itse en koskaan tajunnut katsoa rattaita Jumbosta, pelkästään leluja sieltä haalittiin. Saimme matkarattaat hyvin edullisesti, ostimme samalla niihin sopivan turvakaukalon.
Siskoni mies on kotoisin kyseisestä kaupungista ja hänen siskonsa pulitti kyllä itsensä kipeäksi kaikkia tarvikkeita hankkiessaan. Siskoni mies ihmetteli useaan otteeseen, miten suomessa voi lastentarvikkeet (mm. turvaistuimet ja vaunut) olla halvempia. Mietti jopa ostavansa siskolleen täältä.
Minusta ei tainnut kamalasti apua olla, mutta toivottavasti jollakulla on kokemusta ihan rattaiden hankkimisesta sieltä..
Mammis
P.S. Hyvää matkaa! :)