Mihin perustuu se, mihin aloituksiin täällä tulee vastauksia ja mihin ei?
Minulle on useasti käynyt niin, että olen ollut varma jonkun aloitukseni "kiinnostavuudesta" ja olen odottanut läjäpäin vastauksia eikä ole sitten tullut yhden yhtään. Sama toisin päin; johonkin "vähemmän tärkeään/kiinnostavaan" avaukseeni on tullut paljon kommentteja. Onko vika minussa ja siinä miten kirjoitan vai mikä kumma AV-palstan oma fysiikan laki täällä jyllää?
Kommentit (8)
Joskus olen myös aloituksi laittanut saamatta niihin kuin ehkä yhden vastauksen, jos sitäkään. Ja aiheet on ainakin minulle ollut tärkeitä ja olisin useasti halunnut saada mielipiteitä.
sitten toisaalta taas ikuisuusaiheet pettääkö mieheni, päivähoito-kotihoito, jne.
ap
syvälliset analyysit kannattaa unohtaa. Helposti vastalukija tulkitsee väärin ja tulee riitaisan sävyinen keskustelu.
En tiedä, kirjoitanko sitten kuivasti vai missä vika. Tai sitten mulla ei ole vaan tarpeeksi raflaavia nuo aiheet. Mä kun en ole kenenkään miestä hässinyt tai muuta kiinnostavaa :D
Joskus vaihdan otsikon raflaavammaksi tarkoituksella että siihen ketjuun tulisi kommentteja ja avauksia.
Otsikon tulee olla lyhyt ja ytimekäs ja kuvata aihetta. Otsikko ratkaisee on mun vastaus.
Hyvä kysymys. Minäkin olen monesti miettinyt miten ihmiset jaksavat vastata joihinkin typeriin aloituksiin ja sitten muut jäävät ilman vastausta. Ehkä ihmiset eivät aina jaksa kirjoittaa järkeviä vastauksia ja vastaavat sen takia "helppoihin" aloituksiin :).