Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin perustuu se, mihin aloituksiin täällä tulee vastauksia ja mihin ei?

Vierailija
13.05.2009 |

Minulle on useasti käynyt niin, että olen ollut varma jonkun aloitukseni "kiinnostavuudesta" ja olen odottanut läjäpäin vastauksia eikä ole sitten tullut yhden yhtään. Sama toisin päin; johonkin "vähemmän tärkeään/kiinnostavaan" avaukseeni on tullut paljon kommentteja. Onko vika minussa ja siinä miten kirjoitan vai mikä kumma AV-palstan oma fysiikan laki täällä jyllää?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Minäkin olen monesti miettinyt miten ihmiset jaksavat vastata joihinkin typeriin aloituksiin ja sitten muut jäävät ilman vastausta. Ehkä ihmiset eivät aina jaksa kirjoittaa järkeviä vastauksia ja vastaavat sen takia "helppoihin" aloituksiin :).

Vierailija
2/8 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen myös aloituksi laittanut saamatta niihin kuin ehkä yhden vastauksen, jos sitäkään. Ja aiheet on ainakin minulle ollut tärkeitä ja olisin useasti halunnut saada mielipiteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten toisaalta taas ikuisuusaiheet pettääkö mieheni, päivähoito-kotihoito, jne.

ap

Vierailija
4/8 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syvälliset analyysit kannattaa unohtaa. Helposti vastalukija tulkitsee väärin ja tulee riitaisan sävyinen keskustelu.

Vierailija
5/8 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/8 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kirjoitanko sitten kuivasti vai missä vika. Tai sitten mulla ei ole vaan tarpeeksi raflaavia nuo aiheet. Mä kun en ole kenenkään miestä hässinyt tai muuta kiinnostavaa :D

Vierailija
7/8 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vaihdan otsikon raflaavammaksi tarkoituksella että siihen ketjuun tulisi kommentteja ja avauksia.

Otsikon tulee olla lyhyt ja ytimekäs ja kuvata aihetta. Otsikko ratkaisee on mun vastaus.

Vierailija
8/8 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmiit totuudet ei houkuttele vastaajia liikkeelle.