Onko totta, että sektion saa
jos ensimmäinen lapsi on syntynyt sektiolla ja itse niin toivoo? Toisessa ketjussa joku väitti, että sektiopäätöksen perusteina olivat "aikaisempi sektio ja oma toive".
Kommentit (9)
ainakin sai noilla perusteilla.
Siis tuli tuttavaksi synnyttämättömien vuodeosastolla ja kuulin, kun neuvotteli lääkärin kanssa juuri noin. Eli ei muuta syytä.
Kaverini kertoi, että kovasti taivutellaan alatiesynnytykseen hätäsektion jälkeen, vaikka hän on kertonut toivovansa leikkausta. Ilmeisesti paikkakuntakohtaista.
ap
ainakin sai noilla perusteilla.
Siis tuli tuttavaksi synnyttämättömien vuodeosastolla ja kuulin, kun neuvotteli lääkärin kanssa juuri noin. Eli ei muuta syytä.
jos ilmoittaa ettei muuhun suostu ja pysyy kannassaan vaikka lääkäri kuinka yrittäisi esittää että voivat käskeä alatiesynnytykseen. eivät voi. pakko antaa.
Mun kaveri leikattiin ekalla kertaa lapsen ison koon takia. Toisessa raskaudessa lapsi ei ollut niin iso, esittivät normaalia synnytystä. Lopulta sai sektion iskiaksen takia, vaikka oli toinenkin sit 4 kg ( eka oli 4,9 kg, kaverini on aika pieni ja hoikka)
sairaalasta, mut HUS leikkaa, kun äiti niin vaatii, oli aiemmin synnyttänyt tai ei.
Synnytyspelko? Pelkkä pyyntö ei taida kelvata syyksi, tai ainakin väitetään, että ei kelpaa.
sairaalasta, mut HUS leikkaa, kun äiti niin vaatii, oli aiemmin synnyttänyt tai ei.
tuolloin syyksi laitetaan synnytyspelko
olen kätilö ja tiedän asian kyllä työni puolesta
pelko, vai onko "aikaisempi sektio + äidin toive" erityyppinen peruste? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
tuolloin syyksi laitetaan synnytyspelko
olen kätilö ja tiedän asian kyllä työni puolesta
hänellä oli aiemmin hätäsektio ja olisi nytkin halunnut sektion, ei saanut, koska ei ollut syytä epäillä, ettei vauva nytten mahtuisi