Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kohtalotovereita... synnytksen jälkeinen masennus..

Vierailija
16.12.2008 |

Itse sairastuin jokin aika sitten synnytyksen jälkeiseen masennukseen. Tai oireita minulla hirvittävää ahdistusta ja paniikkihäriöt. Kaikki alkoi unettomuudesta ja pikku hiljaa tuli ahdistus ja paniikki tiloja. Aika kauan kestin sitä ennen kun tajusin mennä lääkäriin.

Nyt olen ollut useamman viikon lääkkeillä, mutta tuntuu ettei vielä ole oikein helpottanut. Onko kellään ollut vastaavaa, ja kauan on kestänyt ennen kuin lääkkeet ovat alkaneet auttamaan? Olen kyllä menossa uudestaan lääkäriin alkuvuodesta... varsinkin jos ei rupee lääkkeet auttamaan.

Ollut kyllä tosi vaikeeta, varsinkin kun ikinä ei ennen ole ollut mitään vastaavaa.... hyvä että uskaltaa minekkään enää mennä kun pelkään sitä paniikki tilaa mikä välillä iskee.....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on samanlaisia oireita. Mikä lääkitys sulla on? Masennuslääkkeiden vaikutuksen alkaminen kestää parisen viikkoa.

Vierailija
2/5 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla siihen on mennyt kahdella kerralla n. kuukausi, kun aloitusoireet poistuivat ja pikkuhiljaa myös paniikin tunne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

citalopram. Tosiaan toivon että rupeis jo auttamaan...

Vierailija
4/5 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mainita lääkärille, jos ei auta.

Vierailija
5/5 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin Cipralex-lääkitystä kun en ollut raskaana ja tuohon lääkkeeseen kuuluu mieletön ahdistus ensimmäisten parin viikon aikana. Mutta sen jälkeen olo oli kuin uudestisyntyneellä. Kyllä minkä tahansa lääkkeen vaikutuksen sen parin viikon jälkeen huomaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän