Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun miehellä ei kyllä ole ajantajua.

Vierailija
10.05.2009 |

Mun mies kuvittelee aina ehtivänsä tekemään sitä ja tätä eikä yhtään osaa suunnitella ajankäyttöään. Esim. Tänään meillä on pöytävaraus ravintolaan 16.00 ja mies sanoo mulle 14.30 että lähtee juoksulenkille kohta, lenkki kestää tunnin, plus lenkkivaatteiden vaihto lähtiessä, suihku ja vaatteiden vaihto takaisin tullessa, kolmen lapsen kanssa raflaan lähtö, matka sinne 20min ym. ..mies ihan tosissaan kuvitteli että kaikki tämä onnistuu 1,5tunnissa..eikä ole eka kerta, voi luoja:D sit kun toppuuttelen miestä niin olen tietysti stressaaja ja otan paineita ihan turhasta;)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meinasi tulla aviokriisi kun mies ei tajunnut, että päästäkseen aikaisemmin kotiin on lähdettävä töistä aikaisemmin. Olimme sopineet, että hän on tiettyinä päivinä aina kotona viideltä, jotta pääsen oman harrastukseni pariin. Joka IKINEN kerta viikkojen ajan hän soitti tien päältä joskus viiden pintaan, että voi kulta, tulen niin nopeasti kun pääsen, mutta täällä on ruuhkaa. Mutta eivät aivot sanoneet, että voisi itse lähteä aikaisemmin pois sieltä töistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi