Nina Mikkonen puhuu taas tänään äitiydestä!
Mikkosten maailmassa aiheena vanhemmuus! Eli Nelosella klo 20:00 alkaen :D
Kommentit (13)
Saa taas ärsyyntyä ihan luvan kanssa. =)
Viime jakso keräsi taas 300 000 katsojaa, mutta eipä ole mediat uutisoineet. Pääsiäisviikon jakso keräsi muistaakseni vain 140 000 katsojaa ja romahduksesta oli valtavasti juttua ja annettiin vielä ymmärtää, että ohjelma lopetetaan katsojien puutteeseen, vaikka jo ihan alusta alkaen oli kerrottu, että jakso tehdään pilotin lisäksi kuusi.
sorry mut en aio katsoa teitä tänäänKÄÄN, yksinkertaisesti siistä syystä että mielestäni teillä ei ole mitään annettavaa minulle.
tässä maailmassa on muutenkin liikaa ihmisiä, jotka kuvittelevat olevansa niin erityislaatuisia ja tosia parempia että empä jaksa vielä vapaaehtoisesti sellaisia omaan olohuoneeseeni kutsua.
Vapiskaa. Nina on suurempi kuin te kaikki yhteensä.
Olivat hyvin miettineet ohjelman sisällön ja etenemisen!
Tuon jakson soisin kaikkien katsovan!
En muista milloin olisin nähnyt mitään niin huonoa tv-ohjelmaa kuin tämäniltainen Mikkos-ohjelma. Sääliksi käy Mikkosten lapsiraukkoja.
Ja lisäksi meidän kaikkien oli hyvä saada taas muistutus TTA:n suuruuden hetkistä, mm. Jane Fondan tapaamisesta. Vautsi.
esim. perhe joka rakastaa ja hoitaa lapsensa on ihan ok!
ja yllätyin positiivisesti.
Olin ainoastaan kuullut haukkuja tällä av-palstalla.
Mun mielestä on hienoa, että joku pääsee tuomaan mielipiteitään esille perhearvoista. Mun mielestä oli hyvä kommentti se, että tarhassa kasvatettu sukupolvi nyt kasvattaa omia lapsiaan. Tuon valitettavasti allekirjoitan itsekin, ja huolestuneena katson nuoren polven pahoinvointia...
Ohjelman formaattiin varmaan kuuluu, että lausunnot ovat raflaavia, ei kukaan jaksais mitään tavis-perhettä katsella.
Paljon järkeviäkin mielipiteitä Mikkoset sanoo jotenkin vaan tuntuu ettei kukaan uskalla olla heidän puolella , he vain sanovat ääneen ne asiat mitkä jokainen sisimmissään tietää todeksi. Heidän pojat on fiksuja ja näkee että heillä on arvopohja kasvatuksessa. Aivan sama se minusta on onko uskonnollinen arvopohja vai ateistinen, tärkeintä on että antaa kotoa lapselle jonkun arvopohjan jota lapsi voi sitten itse kritisoida tai hyväksyä näin hänelle tulee joku perusta oman elämän aloitukseen.
Paljon voimia Mikkosille kestää median pyöritystä ja toivoisinkin että Nina lähtisi ajamaan eduskuntaan kotiäitien aseman parantamista sekä kotihoidontuen uloittumista kouluikään asti. Saisihan sitten ne ketkä lapsen hoitoon haluaa laittaa helpommin hoitopaikan ja äideillä olisi tosiaan valinnanvapaus ollako kotona vai eikö.
Ei jaksa nyt yhtään sitä lajia.