Geishakuulat raskauden aikana
Voiko kuulia käyttää raskauden aikana?
Onko kellään kokemuksia?
Ostin kuulat treenatakseni lantiopohjan lihaksia mutta en uskaltanut kierukan kanssa niitä käyttää... Nyt kävikin niin että tulin raskaaksi heti kierukan poiston jälkeen ja kuulat odottelevat edelleen käyttämistä kun en ole uskaltanut käyttää enkä ole muistanut neuvolassa kysyä asiasta....
Kommentit (6)
Minä menin ostamaan istrusta kuulia, kun tulin raskaaksi. Kun silloin vasta hoksasin, että jotain olisi pitänyt tehdä jo aikoja sitten. Kuulapakkauksessa luki kuitenkin, että ei saa käyttää raskauden aikana. Samaa sanoi sit lääkäri, kun kysyin asiasta. (Nää instrun kuulathan ovat vielä geishakuulia kevyemmät!)
Siis näin minulle neuvottiin...
Mulla on siis Smartballs harjoituskuulat.....
Näin minullekin sanottiin ostaessani kuulat vuosi sitten.
Ja sama lukee paketin käyttöohjeessakin isolla.
Myyjä silloin sanoi, että saattaa aiheuttaa keskenmenon.
outo juttu :/
Onkohan tuo ihan totta, vai onko vaan joku varmuuden vuoksi ohje? Tuolla perusteella luulis kaikkien seksilelujenkin olevan kiellettyjen listalla raskaana olessa :) ??
Anilja
13+3
Veikkaanpa että seksileluja ynnä muita vierasesineitä ei suositella käytettäväksi tulehdusriskin takia... Omat ainakin odottelevat kiihkeämpiä aikoja ;) Mutta kuulista on varmasti ekstra ilo ja hyöty synnytyksen jälkeen! Ja voihan lantionpohjan lihaksia (ja kannattaakin) treenailla raskausaikana ilman kuuliakin...
..mutta maalaisjärjellä ajatellen kuvittelis, ettei käyttämisestä mitään ongelmaa vois tulla. Tiesti jos on supistuksia, niin sittenhän mahdollisimman vähän pitäis "rassata" mutta eikait siinä muuten mitään. Saahan seksiäkin vapaasti harrastaa... :)
Anilja
13+1