Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hyvä vai loukkaava joululahja viedä tuttavaperheeseen ruokakori?

Vierailija
15.12.2008 |

Mutta olen oppinut täältä palstalta, että naiset vetävät herneet nenäänsä ihan mistä hyvänsä lahjoista, jotka eivät ole heidän makunsa mukaisia, niin olenpa sanomatta mitään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin jotain kaunista pastaa, aurinkokuivattuja tomaatteja, oliiveja, mausteita jne.

Kyseessä tuttu, jonka luona lapsemme käy minun kanssa useasti leikkimässä ja tarjoavat aina ruokaa.

Vierailija
2/14 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaisi sitä mitenkään loukkaavana ottaa.. Hyvä lahja! Etenkin jos valitsee vähän "parempia" tuotteita, ei ihan pelkkää pirkkaa tai rainbow-merkkiä.. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaikki lahjat jotka voi kuluttaa, kynttilät, servetit, ruoka, herkut ja juotavat ovat just niitä parhaita lahjoja!

Vierailija
4/14 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin olisin iloinen!

Vierailija
5/14 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin 100 kertaa parempi kuin ainaiset suklaarasiat ja joulukukat.

Vierailija
6/14 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rahat aivan loppu, mutta noita juureksia olisi kellari piukassa.

En ole ap, mutta idean sain aloituksestaan, kiitos!

Vierailija
7/14 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ehkä ihan ole taas parhaimmasta päästä minusta.. Ellet varmuudella tiedä että saajakin elää niukasti, eikä varmuudella ole vielä laatikoita tehnyt pakkaseen!

Jos olisi köyhä sukulainen joka ei taatusti olisi laatikoita vielä tehnyt, voisi olla ok lahja..ei muuten.

Vierailija
8/14 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei meillä kyllä koskaan syödä tuollaisia. Kerran ostimme aurinkokuivattuja tomaatteja ja Nico oksensi olohuoneen matolle ja tuli 200 euron pesulalasku. Pasta taas on niin epämuodikasta ja lihottavaa ja aiheuttaa kaikenlaisia suolistosairauksia ja sokeririippuvuutta. Me saimme yhdeltä minun sukulaiselta ruokakorin jossa oli paljon parempia tuotteita meidän talouteen; juustoja ja ilmakuivattua kinkkua. En minä usko, että meillä on mitään käyttöä tuollaisille."

(Valitettavasti tämä ei ole vitsi, vaan tämä sukulainen valittaa AINA samaan tyyliin kaikista saamistaan lahjoista.Loppujen lopuksi tulee sellainen olo, että nyt on tullut vietyä niin huono lahja, että on oikeastaan velkaa heille jotakin. Ihanaa yrittää taas keksiä jotain viemistä sinne perheeseen, kun ilmankaan ei kehtaa mennä, ja lahjasta löytyy vikaa joka tapauksessa.)

Vierailija
9/14 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pitää toteuttaa niin , että tuotteet on jollain lailla hiukan ihanampia kuin ne, joita tulee arkena kaupasta ostettua. juuri kauniimpia tai muuten "luksusta".

vähävaraiselle lahjojalle suosittelen itse leivottua leipää! jos saat nipistettyä rahaa esim. kauniiseen keittiöpyyhkeeseen, niin puhtaaseen pyyhkeeseen kääritty jouluinen leipä voisi olla aika hyvä lahja.

Vierailija
10/14 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäpä mukaan voisi vielä tekstata kauniille paperille jonkun laatikon reseptin.

Vierailija
11/14 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kiva idea! Miksei voisi vähän vihjaillen kysyä jos ei ole varma pitääkö lahjan saaja ideasta...Minä ainakin tykkäisin. Kivempi tosiaan kuin suklaa tai kukka.

Vierailija
12/14 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jotenkin muuten osoittaa, että on laadukasta tavaraa.

Vierailija
13/14 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tarvisi olla mitään niin erityisen hienoakaan. Iso korillinen porkkanoita olisi varmaan paras, meidän perhe tykkää keitetyistä porkkanoista, mutta oman maan sato on syöty jo. Hedelmät olisi myös ihania... jotku aurinkokuivatut tomaatit ja oliivit taas jäis meidän perheessä syömättä...

Vierailija
14/14 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelpais ihan kaikki, mitä tässä ketjussa on ehdotettu. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi