Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muita 5v jotka eivät vielä ole joka pv hoidossa?

Vierailija
04.05.2009 |

Ei ole hoidossa ollenkaan. Käy 2 x vko kerhossa, 2,5 tuntia kerrallaan. Naapurustossa pari kaveria. Hyvin on pärjätty näin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä he tykkäävät olla kotona 1-2pv viikossa? Tyttöni oli vielä syksyllä ilomielin mun kanssani kotona ja nautittiiin yhdessä. Nyt alkaa yhä useammin sanomaan että haluaa mennä pvkotiin joka pv. Ensi vuonna eskariin menossa joten silloinhan on joka pv ainakin sen 4t. Kesä- ja heinäkuun kotona. Miten teidän lapset ovat reagoineet tähän, alkaako tässä vaiheessa jo olla kaverit ykkössijalla?

Vierailija
2/11 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi yhtenä päivänä meillä on treffit asukaspuistossa parhaan kaverin kanssa. Muina päivinä käy mummolassa tai teemme jotain tai vain olemme kotona. Poika on ollut kokoajan kotihoidossa ja viihtyy mainiosti kotona. Isoveli kävi tuon ikäisenä joka päivä kerhossa ja se taas sopi hänelle tosi hyvin. Hänelle kaverit oli paljon tärkeämpiä.

Kesäksi järjestän tarkoituksella uimakoulua ja tenniskurssia, jotta lapsilla ohjelmaa. Nämä siis kesäkuun alussa. Heinäkuussa teemme päiväretkiä kotieläintilalle, kauppatorille jne. Sekä sovimme treffejä puistoon muiden kotona olevien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran viikossa 3 tuntia + omassa harrastuksessaan kerran viikossa 2 tuntia.

Ihan hienosti viihtyy, en tosin ole ajatellutkaan että menisi päiväkotiin, kun itse olen siis kotona (tytöllä 2v pikkuveli)

Eskari alkaa elokuussa, tyttö menee sinne kyllä mielellään :)

Vierailija
4/11 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy 2x viikossa seurakunnan kerhossa ja muutamassa harrastuksessa. Kavereiden tykönä käydään leikkimässä muutan kerran viikossa, mutta muuten riittää leikkikaveriksi sisko.

Vierailija
5/11 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on alkanut tulla valituksia ku ei oo ketään kaveria ja muutenkin tylsää.. no kait se tästä menee ohi.. kerhossa käy kuitenkin 2xvko. kivempi omaikästen kanssa kuitenkin. onnex naapurissa on edes se yksi,jonka kanssa joskus voi leikkiä..

Vierailija
6/11 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut jatkaa seuraavana päivänä ja häntä harmittaa, kun ei pääse mukaan.

Sen takia kerhot on osaviikkoisille helpompia, siellä muutkin lapset käy vain osan viikosta. Helpompaa kaverisuhteille.

Vierailija
7/11 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 hoitopäivää viikossa ja hän odottaa kammoksuen syksyä ja sitä, että pitää eskariin joka päivä... Poika tykkää kavereista ja viihtyy päiväkodissa (ja kavereita käy kotonakin leikkimässä), mutta silti kaipaa kotipäivää. Joskus aina kyselen, että haluaisko mieluummin mennä päiväkotiin, ei halua. Perjantait siis ollaan kotona.

Vierailija
8/11 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän käy kaksi kertaa viikossa Seurakunnan kerhossa. On todella yksinäinen ja tylsistynyt kotona ja olen niin iloinen että eskari alkaa pian. Kavereita kaipaa kovasti, kaikki ovat päivisin hoidossa.

Vierailija
9/11 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on ollut hoidossa viimeksi 2-v 2kk iässä, siitä lähtien kotona pikkuveljien kanssa.

Käy kesän lopulla 4-vuotta täyttävän veljensä kanssa kerhossa 2xvko 3 tuntia kerralla, sekä muskarissa kerran viikossa tunnin. asumme kerrostaloalueella, jossa lapsille löytyy paljon kavereita, ja kerran viikossa ovat muutenkin hoidossa kaverillani, jolla saman ikäiset lapset, itse olen silloin töissä.

Pojat viihtyvät todella hyvin kotona, aina välillä olen kysellyt, haluaisivatko päiväkotiin, mutta eivät ole ikinä halunneet. Ja kun olen ystäväni lasten päiväkotiaikaa nyt seurannut ( myös saman ikäiset lapset, päiväkotiin virikkeitä hakemaan ilman "oikeaa"syytä), niin eipä ole oma ratkaisu kaduttanut yhtään, sen verran kurjasti on tuo heillä mennyt. Kiusaamista ja sen sellaista tosi paljon. Eli eskarin alku kyllä tätä äitiä jännittää aika paljon, mutta täytyy vain toivoa parasta.

Vierailija
10/11 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös 2 poikaa, jotka eivät olleet hoidossa ja menivät vasta eskariin. Hyvin pärjäsivät ja pärjäävät koulussa myös.

Olen tyytyväinen ratkaisuuni, että saivat olla kotona. Läheiset välit on vieläkin näihin esimurkkupoikiin kun ovat "omien käsien kautta kasvatettuja"

Vierailija
11/11 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut aina kotihoidossa,satunnaisesti kerhoillaan MLL kerhossa,noin 3x/kk.

Kavereilla käydään noin kerran viikossa ja mummolassa 2-3krt/vkossa.

Hyvin on riittänyt :)

Ai niin,harrastusta on kerran viikossa 1h.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi