Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi helvata mitä paskannettua siirappia!

Vierailija
03.05.2009 |

Kuuntelin juuri Youtubessa Finlandersin "Oikeesti" ja voisin oksentaa! Onko se jonkun mielestä OIKEESTI jollain tasolla hyvä biisi??

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko eritellä?

Vierailija
2/13 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävinpä kuuntelemassa. Aika hirveää. Näen varmasti painajaisia:D hirveetä paskaa. En kestänyt loppuun asti. Vähän samaan kategoriaan tippuu kuin Aki Sirkessalon ja sen jonkun naisen duetto.. Mysteriet vai mikä olikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla landella. kuulostaa munkin korviin aika siirappiselta.

Vierailija
4/13 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka Tysklandersiksi ettei kukaan tajuaisi mistä maasta ne on kotoisin... Tallanders tai Skånelanders voisi olla myös aika hyvä...

Vierailija
5/13 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

junttihääohjelman tunnaribiisi?

Vierailija
6/13 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen eri mieltä

Vierailija
7/13 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut pitämistä. Vaikka ei haluaisikaan olla kyynikko ja vaikka ymmärtää, että jotkut saavat kovin positiivisia fiiliksiä romanttisesta fllisteltystä ja häät jos mitkä moiseen kai soveltuvatkin, mutta kyllähän tämä melkein sinne äideistä parhain-osastolle menee.

Tällä viikolla ja ensi viikonloppunahan tätä äitiys-fiilistelyä taas harrastetaan ja se tosiaan on vielä pahempaa. Onneksi itse ei vahingossakaan tule tempauduttua mukaan, kun pitää tiukasti mielessä muut av-mammat ;-)

Vierailija
8/13 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulleet Finlandersin joululaulun "uskon oikeesti joulupukkiin" ja siis samalla sävelellä kuin tuo oikeesti? Se on (jos mahdollista) vielä kauheempi.

Vierailija
9/13 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä yhessä yökerhossa, jossa tämä tuli AINA viimeisenä hitaana. Oksennus.

Vierailija
10/13 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon oikkesti enkä leikisti :-( Kyseinen Finlanders ihan hyvä tanssiorkka (paljon lavoilla kun humppaamassa käyn). Tuon kipaleen ajan yökin peräseinällä, vaikka itse Åke Blomqvisti minua varville tulisi pyytämään ;-)

Vierailija
11/13 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niille jotka eivät tunne kappaletta... Melko imelä on kyllä!

Muuten, muistatteko kun BBssä saivat toivoa kappaleita niin Tero halusi kuulla tämän.

Vierailija
12/13 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin niin niin niin ihana.

epäromanttinen ap.

ap taitaa olla joku teini joka kuuntelee cheekkiä :DD "mä oon liekeissä" :DD onhan se nyt huomattavasti parempi :DD

Vierailija
13/13 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella romanttinen<3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi