Tiesittekö, että likaisin paikka wc:ssä on pytyn painikenuppi!!
mutta kosketuspinnaksi kyllä.
Puhdistan kotona wc-nupin usein ja pesen käteni aina koskettuani siihen..
Kommentit (18)
likaisin paikka on vesihanan nuppi. Siis sen takia, ettei sitä pestä niin ahkerasti kuin pöntön nuppia.
vessassa käytyäni! Yhtä likainen on muuten hana!
...moninkertainen määrä ulosteperäisiä bakteereita ostoskeskuksen vessojen mihin tahansa pintaan verrattuna!
Muistattehan että juuri teidän rahojanne on voinut lääppiä vaikka mikä tippuripepun kaivelija.. nam!
että ei kannata työntää ostoskärryjä kaupan vessan oven eteen, kaivaa uutta kolikkoa taskusta, toimittaa asiaansa ja pestä vielä käsiään
ei ollut mikään uutinen; näinhän on aina sanottu. Itse olen kyllä asiasta eri mieltä, koska en koskaan vedä pönttöä samalla kädellä, jolla pyyhin perseeni.
t. siivooja, joka pesee noin 15 pönttöä päivässä (ja oman ehkä kerran kuukaudessa :))
vaan tietokoneen näppis on tutkitusti täynnä kammottavaa, kuolettavaa kuonaa! Eiköhän nyt kaikki aleta kiljua yhteen ääneen kauhusta, vetäydystä tietsikoiltamme ja seisota loppuvuosi olohuoneen keskellä kädet ilmassa mihinkään koskettamatta?
Pesen sen nupin samalla kun siivoan muunkin vessan, noin kerran viikossa. Ei ole ollut ongelmia.
välittömästi ulostamisen jälkeen.
kannattaisi miettiä tälläistäkin.... Yleensäkin kannattaa ehdottomasti miettiä tälläisiä asioita, tulisipahan pestyä kädet useammin.
Pesen sen nupin samalla kun siivoan muunkin vessan, noin kerran viikossa. Ei ole ollut ongelmia.
Mutta ei edelleenkään oikein tajua pointtia miettiä tällaisia. Siis onko teillä ollut jotain ongelmia asian suhteen?
painikenuppiahan käytetään pestyin käsin
painikenuppiahan käytetään pestyin käsin
Minä pesen ensin kädet kun vedän vessanpöntön, ja senkin paperilla muualla kuin kotona.
Ei voi yleistää. Jossakin yleisö-wc:ssä voi päteäkin mutta en ole vetänyt pönttöä moneen päivään.
Ja se on todella bakteerejä täynnä. Ja te vedätte pöntön, mutta ette pese käsiä-ÄLLÖÄ!