Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka paljon olet kirpparilla tienannut ?

Vierailija
01.05.2009 |

Me ollaan menossa Vantaalle parin vkon päästä ja olen nyt jo kerännyt tavaraa kokoon. Edellisestä kerrasta on aikaa ja olen jo hinnoitellut tuotteet valmiiksi, halvimmat 10 senttiä ja kallein tällä hetkellä maksaa 10 euroa.

Uskoisin että ihan autolastillinen tavaraa tulee.

Miten ahkerammat myyjät, oletko huomannut että kauppa olisi hiljentynyt ihmisten rahatilanteen takia ja uteliaisuuttani mikä on paras keikka ollut, paljon on rahaa tullut ?

Meille pitäis ostaa uusi sohva ja astianpesukone. Tuskin 1000 euroa tienataan, mutta 100 euroa olis kiva saada.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäänyt käteen yleensä 150-250 euron väliin per viikko Nyt todella menee tavara kaupan, näkee että ihmiset hakee tavaraa kirpparilta ihan erilailla kuin esim. vuosi sitte

Vierailija
2/6 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä olen jutellut parin kirppiksen pitäjän kanssa niin kauppa tuntuu käyvän paremmin juuri taloustilanteen takia. Asiakkaita on liikkeellä paljon, mutta toki on vähän säkästäkin kiinni mitä ihmiset ovat etsimässä ja kirppiskohtaisia eroja tuntuu olevan paljon. Asiakaskuntaan on tullut kuulemma paljon uusia ihmisiä, osa varmaan ekologisista ja osa taloudellisista syistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pöytävuokran jälkeen 100-200e

Yleensä lastenvaatteet ja tarvikkeet menee parhaiten kaupaksi, kunhan hinta on kohtuullinen.

Lopussa yleensä olen itsepalvelukirppiksellä laittanut lapun että kaikki -50% joten pääsee sitten hyvin lopuistakin eroon, joita ei halua enää kotiin nurkkiin pyörimään.

Vierailija
4/6 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on myynnissä "roinaa", eli tyyliin nuhjaantuneita Mc`Donaltsin Happymeal leluja, haalistuneita/rikkinäisiä lastenvaatteita, 70-luvulta peräisin oleva munankeitin, jne. jne. niin kauppa ei käy.

Jos taas myynnissä on lastenvaatteita, Arabian tmv astioita, kivoja ja hyväkuntoisia laukkuja/vaatteita tmv. niin kauppa kyllä käy.

Meillä tapana kerätä tuttujen kanssa tavaraa ja myydä ne yhdessä. Yleensä tavaraa ei paljon, sillä tavoite on se että nopeasti pöytä tyhjäksi ja kaikki pitäisi saada myytyä. Rahaa tulee useampi satanen, MUTTA henkeä kohden summa on n.50-100€. Ja tosiaan myynnissä on _vain_ hyväkuntoista kamaa, muut on lahjoitettu pois tai hietetty roskiin.

Vierailija
5/6 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväkuntoiset yhdellä olleet lastenvaatteet suorastaan revitään käsistä. kuten myös kengät.

Vierailija
6/6 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

useita kertoja vuodessa kyllä myyn, nyt esim. olen saanut vuoden aikana yht. n. 700e, enimmäkseen lastentarvikkeista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan