Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ukko ruinas koko illan pääsyä b-rappuun ja ilahtui, kun lupasin

Vierailija
01.05.2009 |

sanoin, että onnistuu iltalenkin jälkeen. Käytiin kävelyllä ja kerrostaloalueella kävelin b-rapun eteen ja sanoin siinä on rappus.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kans pysyy b-rapun ovi tiukasti lukittuna :DD

heti ku saan työntää miehen perseeseen dildon niin hän saa tökkästä mun perseeseen. hah, eli vältympä siltä :)

miehet ei ajattele asiaa omalle kohdalleen. naisten kyllä täytyy suostua, mutta miehen peppureiän alueelle ei saa edes koskea :)

Vierailija
2/9 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä, mut suurin osa tuskin haluaa.

Ehkä jotkut naiset haluavat sitä ihan itsekin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotkut naiset haluavat sitä ihan itsekin...

Vierailija
4/9 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama haluaako 99% naisista sitä, jos minä en halua minulla on oikeus sanoa ei. Piste.

Vierailija
5/9 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama haluaako 99% naisista sitä, jos minä en halua minulla on oikeus sanoa ei. Piste.

jos parisuhde siihen kaatuu, niin sitten kaatuu.. sanonpa itsekin ensi kerralla dildosta. olen kyllä pari kertaa suostunut b-rappuun, mutta se oli todella inhottavaa ja takapuolta särki monta päivää.. ei kiitos enää.

Vierailija
6/9 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin naisilla on oikeus olla vaikka kokonaan selibaatissa

Vierailija
7/9 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kiva jojottaa miestä? Peppupanoista voi kieltäytyä paljon helpomminkin, esim sanomalla "Ei, en halua/ en tykkää". Joutuuko mies sinulta muutenkin "ruinaamaan" asioita?

Vierailija
8/9 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies koko illan ruinaa jotain noin ällöttävää eikä "ein" sanominen mene läpi niin mun mielestä ap:lla oli ihan aihetta vähän näpäyttää miestä

Oliko kiva jojottaa miestä? Peppupanoista voi kieltäytyä paljon helpomminkin, esim sanomalla "Ei, en halua/ en tykkää". Joutuuko mies sinulta muutenkin "ruinaamaan" asioita?

Vierailija
9/9 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypi muistaa toi kun kävellään jossain..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä