Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisin vaimo linjoilla, kysyttävää?

Vierailija
30.04.2009 |

.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuis kulkee?

Vierailija
2/33 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä poliisin sisko

kuis kulkee?

Hyvin kulkee :) Kuis poliisin siskolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko miehesi jyrkkä lastenkasvatuksen suhteen?.

Ei oikeestaan, musta tuntuu että mä olen tiukempi :O

Aargh, hidasta vastailla tämän uuden tsysteemin myötä :/

Vierailija
4/33 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaako sinua että miehellesi tapahtuu jotain työaikana?

Alkuaikoina kyllä, nyt kun vuodet on kuluneet, en enää jaksa miettiä sellaista juurikaan. Kyllä aina välillä ikäviä ajatuksia tulee mieleen, mutta yritän äkkiä unohtaa ne. On vaarallisempiakin ammatteja kuin poliisi ja sitä voi kuolla vaikka suojatietä ylittäessään.

Vierailija
5/33 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työaikana?

Vierailija
6/33 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikittekö koskaan rosvoa ja poliisia ;))).

Joo, mä oon yleensä rosvo! :D

Vierailija
7/33 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yms.Kasvatatko yksin teidän lapset?Onko työlleen "omistautunut"

Vierailija
8/33 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole rasittavaa, kun miehesi on aina töissä juhlat, pyhät,yöt,viikonloput yms.Kasvatatko yksin teidän lapset?Onko työlleen "omistautunut"

On se välillä ihan hanurista kun mies on kolmivuorotyössä. Ihan tavalliset viikonloputkin on meille tavallaan merkityksettömiä, kun ei ne meidän perheessä tarkoita koko perheen yhdessäoloa, paitsi ehkä kerran kuudessa viikossa. Joskus mieheni on juhlapyhiä vapaallakin, miten ne vuorot nyt sattuu osumaan. Kyllä se harmittaa ihan sikana kun hän on töissä tänä vuonna esim. juhannusaaton ja äitienpäivän ja muitakin.

Kolmivuorotyössä on kuitenkin hyvätkin puolensa, yövuoroja seuraa pitkät vapaat, välillä jopa toipumispäivä + kolme vapaata. Meidän lapsi on päiväkodissa vain pari päivää viikossa, kun miehen työt painottuu viikonloppuihin, arkivapaita on paljon.

Mun mies on omistautunut työllensä, kutsumustyö ns, mutta kyllä hän on perheellensä omistautunut myös. En koe että yksin kasvatan lastamme.

Vierailija
9/33 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olet itse ammatiltasi

Mä olen toimistotöissä, myyntiassistenttina isossa kansainvälisessä yrityksessä.

Vierailija
10/33 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se nyt niin erikoista ole olla poliisin vaimo, samanlainen mies se on, kun muutkin, tosin kaikissa juhlissa keräytyy ympärille uteliaita sukulaisia, jotka kyselevät kaikkea maan ja taivaan väliltä. -itse saan istua hiljaa.

-paitsi jos jollain on jotain terveysongelmaa. itse olen siis sairaanhoitaja.

Vierailija
11/33 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä toinenkin poliisin vaimo. ei se nyt niin erikoista ole olla poliisin vaimo, samanlainen mies se on, kun muutkin, tosin kaikissa juhlissa keräytyy ympärille uteliaita sukulaisia, jotka kyselevät kaikkea maan ja taivaan väliltä. -itse saan istua hiljaa.

-paitsi jos jollain on jotain terveysongelmaa. itse olen siis sairaanhoitaja.

Joo, ammatti siinä missä muutkin. Meillä sama ilmiö, mieheltä kysellään aina kauheesti kaikkea mitä ihmeellisempiä juttuja. Tätä tapahtuu juhlissa, mutta myös meidän kotipihalla. Naapurit tulee selittämään kaiken maailman "rikos"juttuja. :D

Sairaanhoitaja-lääkäri-lakimies-poliisi... ne taitaa olla semmoisia ammatteja mistä voi olla haittaa vapaa-aikana, koska monet ei tajua sitä, ettei nämä ammattilaiset halua työtänsä harjoittaa kellon ympäri vuoden jokainen päivä. Vapaapäivänsä hekin ansaitsevat.

Vierailija
12/33 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koet olevasi jotenkin erityinen/erityisen mielenkiintoinen ollessasi poliisin vaimo?

Vierailija
13/33 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysyttävää. ;0)

Vierailija
14/33 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa vappua!!

Vierailija
15/33 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys? Miksi koet olevasi jotenkin erityinen/erityisen mielenkiintoinen ollessasi poliisin vaimo?

Mistä niin päättelet? :)

Hyvää vappua! X)

Vierailija
16/33 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi poliisin rakastajatar ilmoittautuu! Terveisiä Espooseen!

Vierailija
17/33 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä ovat hyväkroppaisia, nam =)

Vierailija
18/33 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun poliisimiehesi lähti töihin ja sitä ennen "kuntosalille", niin tiedän tarkkaan missä hän kävi...

Vierailija
19/33 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse polliisi nukkuu lasten kanssa yläkerrassa, että jaksaa huomenna mennä töihin...Että klara vapppen, vai miten ne ruottalaiset tuppaa sanomaan!

Vierailija
20/33 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans poliisin vaimoke! Itse polliisi nukkuu lasten kanssa yläkerrassa, että jaksaa huomenna mennä töihin...Että klara vapppen, vai miten ne ruottalaiset tuppaa sanomaan!

Mun mies lähti nyt yöksi paapomaan juhlakansaa :) Hauskaa Vappua! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi