Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kondomi ei ole 100 % ehkäisevä

Vierailija
30.04.2009 |

siis oikein käytettynäkään? Miten ne siittiöt oikein pääsevät paikallaan olevan kortsun läpi? En tajua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois ottaessa heppiä pimpsasta reuna rullaantuu, että muutama siimahäntä karkaa ulos, tai pesemätön mulkero siinä pimpsan liepeillä aktin jälkeen.

Kuules syitä on vaikka kuinka.

Akti, oli kuinka suojattu tai turvattu johtaa aina joskus raskauteen.

Paitsi jos kyseessä täysin maho nainen tai mies.

Edes sterilisaatio ei ole varma kummallakaan.

Ainoastaan naisen kohdun poisto ehkäisee vahinkoraskaudet 100 %

Vierailija
2/6 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina hakenut jälkiehkäisypilsun sen jälkeen. Kerran jäi syvälle emättimeen, josta mies sen pidemmillä sormillaan koukki pois :-/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oiekin käytettynäkin se voi hajota. siihen voi tulla vaikka ihan pienikin reikä jota ei edes huomaa

Vierailija
4/6 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti se voi hajota, mutta silloinhan sitä ei ole käytetty ja haetaan katumuspillerit. Mulla on kerran kondomi hajonnut ja käyttänyt olen satoja kertoja, joten eipä tuo helposti hajoa.

Vierailija
5/6 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi mahdollisuus on tietysti valmistevika vaikka se onkin hyvin pieni mahdollisuus

Vierailija
6/6 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki suojaa enemmän kuin väärin käytettynä. Keskiarvo kondomin raskauden ehkäisylle on 85%.

Kondomi on paras suoja tartuntataudeille, mutta esimerkiksi hpv tartunnalta se ei suojaa, koska sen saaminen ei tarvitse limakalvokontaktia.

Tietysti se voi hajota, mutta silloinhan sitä ei ole käytetty ja haetaan katumuspillerit. Mulla on kerran kondomi hajonnut ja käyttänyt olen satoja kertoja, joten eipä tuo helposti hajoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä