Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis nyt alkaa jo olemaan hermo kireellä noiden puhelinmyyjien kanssa!!!

Vierailija
30.04.2009 |

Tänäänkin jo viisi kertaa soittanut joku hiton lehtimyyjä!! Alkaa olemaan jo lähellä kotirauhan rikkomista. Eilen viimenen soitti 20.30. Tekeekö ne hitto vie jotain kolmivuorotyötä?!?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä kun lomailin, soitti ennen aamu yhdeksää joku helvetin liittymätyyppi. Tokaisin vaan että, mä nukun mul on loma. Ei soittanut enää ikinä perään.

Vierailija
2/20 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen viimenen soitti 20.30. Tekeekö ne hitto vie jotain kolmivuorotyötä?!?

Iltavuoro taitaa loppua klo 21.00.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais ampua raketilla kuuhun!! Laitoin vähän aikaa sitten estot puhelimeen koska muuten sitä soittelemista ei kestä kukaan, soittelivat monesti viikollakin jo heti kahdeksan jälkeen.. Aikamoista asiakkaan aliarviointia tuo niiden tyyli muutenkin..

Vierailija
4/20 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivänä, että nyt on kuule vähän paha paikka kun oon hautajaisissa :D tosi asiassa istuin iltapäiväruuhkassa liikennevaloissa varmaan viidettä kierrosta... Ei soittanut enää ja nopeasti pääsi eroon :D

Vierailija
5/20 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

netissä täytin jonkun lomakkeen jossain sivuilla, en muista enää missä :( mutta vajaa pari kuukautta meni eivätkä enää ole soitelleet..

Vierailija
6/20 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyi onko Maija Meikäläinen (tyttönimelläni), että valitettavasti tälläistä henkilöä ei enää ole olemassa. Myyjä hetken takelteli jotain ja sanoi heipat:)

Vierailija
7/20 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis meni pari kuukautta ennenkuin puhelut lakkasivat :)

Vierailija
8/20 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelinmyyjä vapaan elämän:)

Ihmettelin joskus jollekin myyjälle kun ne jaksavat pommittaa minua puheluilla. Sanoi, että sinulle tulee paljon lehti ja sen vuoksi soittelevat... Nyt olen perunut kaikki lehdet enkä tilaa hetkeen mitään.

Vierailija
9/20 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin suunnasta (asun eri läänissä). Hyvin toimii. Jos oikeasti on oikeata asiaa jollakulla tuntemattomasta kännykkänumerosta, niin osaa kyllä jättää viestin vastaajaan. Tai sitten on oma häpeänsä jos ei osaa. Meilitkin on keksitty ja tekstarit myös. Mutta noihin lehtimyyjien ja operaattoritarjoajien puheluihin en enää vastaa. Soittavat tyypillisesti ihan outoihin aikoihinkin vielä, esim. viikonloppuaamuina tai myöhään illallakin. Murr.

Vierailija
10/20 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tallentanut puhelimeeni lehtimyyjien ja kirjakerhomyyjien numerot, joten tiedän olla vastaamatta niihin.

Vierailija
11/20 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin suunnasta (asun eri läänissä). Hyvin toimii. Jos oikeasti on oikeata asiaa jollakulla tuntemattomasta kännykkänumerosta, niin osaa kyllä jättää viestin vastaajaan. Tai sitten on oma häpeänsä jos ei osaa. Meilitkin on keksitty ja tekstarit myös. Mutta noihin lehtimyyjien ja operaattoritarjoajien puheluihin en enää vastaa. Soittavat tyypillisesti ihan outoihin aikoihinkin vielä, esim. viikonloppuaamuina tai myöhään illallakin. Murr.

kun on sama numero työssä ja vapaa-ajalla. Joten on pakko vastata outoihinkin numeroihin ( virka-aikana ). Toisinaan ottavat kyllä päähän. Työnumeroon on kuitenkin helppo vedota ja lopettaa puhelu lyhyeen.

Vierailija
12/20 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sellaiset puhelinmyyjät joista ei pääse eroon! Ei haittaa jos joku soittaa, kysyy olenko kiinnostunut, vastaan en ja sitten hyvää päivänjatkoa. Mutta ne jotka vaan jankkaa ja jankkaa ja sanaa ei saa väliin. Luuleeko ne oikeasti, että mä muutan mielipiteeni sen litanian ja taivuttelun jälkeen??

Vierailija
13/20 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole koskaan soittanut ainoatakaan puhelinmyyjää tai gallupkyselijää.

Aina on numero ollut salainen. Enkä ilmoittele sitä minkään kilpailujen tai kyselyjen yhteydessä.

Vierailija
14/20 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on pakko laittaa numero johonkin jos esim. tilaa jotain. Tiedä sitten sieltäkö ne numeroni kaivaa. Ja tietysti ne soittelee kun joskus olen lehden tilannut.

Vierailija
15/20 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole koskaan soittanut ainoatakaan puhelinmyyjää tai gallupkyselijää.

Aina on numero ollut salainen. Enkä ilmoittele sitä minkään kilpailujen tai kyselyjen yhteydessä.

laita numeroani mihinkään, ellei se ole aivan välttämätöntä (lähinnä joihinkin virallisiin papereihin), en todellakaan mihinkään kilpailuihin tms. jostain ne aina sen kaivaa..

Vierailija
16/20 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä laitoin suoramarkkinointi eston ja olin tosi kiukkuinen kun jostain perkeleestä joku soitti, sanoin että meillä on se esto enkä ole kiinnostunut ja morjens.

Vierailija
17/20 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jo numerosta näen että toisessa päässä on joku myyjä, niin vastaan puhelimeen "Ruumishuoneella patologi Paskanmarja!"

Yleensä loppuu aika lyhyeen. Tai jos esittelee itsensä ja sanoo "xxxlehdestä hyvää päivää!" niin vastaan siihen vain "Päivää ja kuulemiin!" ja painan punaista luuria. Helppoa ja hauskaa.

Vierailija
18/20 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on soittokieltopalvelun numero. se maksaa enemmän ku tavallinen puhelu, ja kielto on voimassa vaan vuoden.

mä ite oon laittanu jo pari vuotta sitten soittokiellon (salaisen numeroni ja osoitteeni lisäks..)

ja sit jos ne erehtyy mulle soittamaan sanon vaan nätisti että eikö teillä näy että mulla on soittokielto!

Vierailija
19/20 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin tyypille, että nyt on vähän huono aika, voitko soittaa myöhemmin uudelleen? Puhelinmyyjä vastasi tosi kyrpiintyneellä äänellä: "Kuule, koetas nyt vaan kuunnella kun multa loppuu kohta vuoro,enkä mä sulle kerkee enää myöhemmin soitttelemaan." Tyyppi oli äänen peusteella parikymppinen typykkä.

Löin sille lurin korvaan sanomatta yhtään mitään. Ei ole soitellut perään :-D

Vierailija
20/20 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(käheällä äänellä) Mitä sulla on päälläs?

Ala laulaa vaihdellen eri korkeuksilla: Ei ei ei ei ei ei...

-Onko huono hetki?

-Itse asiassa on, mutta jos annat kotinumerosi niin palaan asiaan illalla.

TAI

-Olen juuri syömässä mutta puhu vaan. (Ala maiskutella äänekkäästi, ryystä jumaa ja röyhtäile)

Kiitos, tilaan kaiken mitä sinulla on tarjota. Laita lasku suoraan x-kaupungin ulosottoon, sinne mun muutkin laskut menee.

Kuulostaa mielenkiintoiselta! Odota hetki, kirjoitan ylös mitä sanot. (Ala sitten tavata tekstiä tuskallisen hitaasti ja keskeytä myyjä vähän väliä ja pyydä toistamaan sanomansa.)

Anteeksi, kuuloni on huono. Voisitteko toistaa kovemmalla äänellä?! Ai kuka??!

Niin mitä olette pyytämässä?!?

-Onko puhelimessa se ja se?

(pelokkaasti) -Miten niin? Kuka musta on laulanut? Mun ehdonalaisvalvoja vai? Mähän arvasin! Kuka muu musta tietää? Kenelle sä teet töitä?

(möreästi, vahvoin äänenpainoin) AbdullaH! Mite? Mite? Mine ei ummarraa!

Huomautettakoon että yleensä olen myyjille ystävällinen, vain jos soittavat jatkuvasti tai eivät usko, olen käyttänyt edellä mainittuja repliikkejä :)

(loukkaantuneella äänellä) Anteeksi mutta onko tämä teistä hyvää pilaa? Teillä on varmasti rekisterissä että en ole oppinut lukemaan. Lukihäiriö on kuulkaa sairaus!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän