Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä rv:llä teillä eka sf-mitan mittaus neuvolassa?

Vierailija
30.04.2009 |

Minä pääsen viikolle 28 asti ennen kuin ekaa kertaa mitataan - jos silloinkaan mittaavat. Tämä siis Hgissä. Ihmetyttää vähän!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitattiin minulla ensimmäisen kerran. Tämä siis Vantaalla.

Vierailija
2/7 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika aikasta mun mielestä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kerralla unohdin kysyä asiaa. Luulisi, että tuohon on olemassa jokin suositus?

ap

Vierailija
4/7 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkka vaan kommentoi, että on nopeasti kasvanut kohtu. Seuraava neuvola onkin sitten rv 22, sitten luulisi jo mittaavan?

Vierailija
5/7 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaan neuvolakortissa oleva oletus-sf-käyrä muistaakseni alkaa vasta viikolta 18, joten eivät varmaankaan ennen ko. viikkoa mittaa.

Vierailija
6/7 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan minun th:ni vain unohtanut mitata, vai voivatko käytännöt tosiaan vaihdella näin suuresti. Täytyypä kysellä sitten rv 28 käynnillä.

ap

7/7 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä mitattiin toisessa raskaudessa ensimmäinen sf vasta rv 30+5. Nyt on 35+1 ja oli neuvolalääkäri tänään ja unohti mitata. Täten on menossa rv 35 ja sf on mitattu vain kerran. Terveisiä Espoosta... Muutenkin tuntuu, että esikoisen kanssa oli paljon paremmassa hoidossa. Että uudelleen synnyttäjiä suhtaudutaan vähemmän huolehtien. Saa nähdä onko sama ilmiö vastassa myös synnärillä. Toivottavasti ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi