Olipas kalliit foliopallot!!
Meidän lähikaupan edessä maksoivat isot esim. Salama McQueen -pallot 20 euroa!!
Ja vähän pienemmät pyöreät foliopallot 10 euroa.
Aikamoista, aikamoista...
Kommentit (61)
Isot pallot 7e ja pienet 4e, sielläkin taisi olla noita Salama palloja.
kadulla olevilla ilmapallon myyjillä, on ihan törkeät hinnat
Mä oon aina saanut ihan hyvin tingittyä pallonhinnasta.
jättipallot vaan 5,30 ja keskikokoiset 3,90. Ne soivat pallotkin oli "vain" 15 euroa (eli verrattuna Cittarin hintoihin).
sentään katukauppiaiden yritteliäisyyttä!
Vaikkakin itse ostin pallot Prismasta...
tosiaan kalliita. Meillä on ihan tavallisia puhallettavia ilmapalloja ja iso pussi maksoi muutaman euron. Lapset ovat näistä palloista tosi onnellisia :)
niitä saa monta ja monen väristä ja muotoista. kamalaa rahastusta. Pallojen hinnalla ostan sitten vielä serpentiiniä ja kasvoväriä lapsille ja munkit pöytään:)
pian lähdössä hakemaa sotkasta sitä neljän euron palloa. 20kk ikäisen tytön ensimmäinen vappupallo <3
niillä koristellaan talo vappuna, nuo foliopallot on ihan ERI juttu. Itse ostin lapsille isot foliopallot, 10e/kpl. Eikä kirpaissut yhtään. Saavat vielä huomenna toiset kun lähdetään vappukävelylle kaupungille.
Meillä nuorin tykkää molemmista. Kerran vuodessa juttu..siihen nähden pallo ei paljon maksa.
Mä en tohon hintaan ostaisi palloa. Me muistaakseni maksettiin noin 10 € viime vuonna pallosta katukauppiaalle.
tottakai niitä *myös* ostetaan vappuna, mutta ei ainoaksi vappupalloksi. Meillä on puhallettavia palloja ympäri taloa n. 40, ja lisäksi sitten nuo foliopallot, ja toiset tosiaan tulee vielä huomenna. 12
Me puhallettiin tänään muutama pallo ja laitettiin lahjanarun päähän kiinni ja tyttö (kohta 3v.) oli aivan innoissaan, juoksi pitkin omaa pihaa hymy korvissa ja pallot perässä lepattaen.
Sai ottaa pallot mukaan tarhaan, kun sinne sai viedä jotain vappuaiheista ja pukeutua vappuaiheisesti. Tarhassa hän antoi sitten innoissaan ilmapallot tarhan tädille.
Saatetaan ehkä vielä ostaa foliovappupallokin...., mutta ei se vielä niin tärkeä ole.
Foliopallot on muuten käsitelty eri tavalla (siitä johtuu osa hintaeroista) eli toisissa palloissa on "suojaus", jonka ansiosta kaasu pysyy pallossa pidempään.
minä vieläkin olen vanhemmilleni katkera siitä, etten koskaan, en kertaakaan eläessäni saanut vappupalloa. Sain vain niitä puhallettavia...
En muuten pääsiäisenäkään saanut tavallisia suklaamunia, joissa oli se sormus sisällä. Vanhempani ostivat vain mignoneita. Koska "mignonin suklaa on parempaa ja ne rihkamat ovat roskaa".
Minun vanhempani kun aina tiesivät asiat paremmin....
minä vieläkin olen vanhemmilleni katkera siitä, etten koskaan, en kertaakaan eläessäni saanut vappupalloa. Sain vain niitä puhallettavia...
Itken vieläkin itseni uneen vappuisin tästä syystä :-) Tämän takia ostan omalle tyttärelleni aina haluamansa pallon maksoi mitä maksoi, ja soitan vanhemmilleni kertoakseni tämän tarinan. Ihania nämä vapputraditiot!
sentään katukauppiaiden yritteliäisyyttä!
Vaikkakin itse ostin pallot Prismasta...
että jeesusteleppa siellä niiden katukauppiaiden puolesta ;D
tänäänkin tuli kotihoidontuki ja jäi 60€ joten ei hirveesti ostella niitä kalliita palloja...
Meillä ostettiin pallo Etolasta noin 6e hintaan.
Minäkin muistan monta juttua lapsuudesta, milloin en saanut jotain pientä koska vanhemmat olivat kitsaita. Siksipä yritän antaa lapselle sitä, mitä hän tuntuu kovasti haluavan. Aika pieniä nuo toiveet ovat, joululahjaksikin toivoi vain poliisiautoa ja suklaata, vaikka on jo 5 v. ja monien tuttujen lasten lahjatoiveet olivat aivan eri kaliiberia niin määrässä kuin hintaluokassa. Meilläkin mentiin pari vuotta ihan puhallettavilla palloilla, koska lapsi oli niistä jo kovin iloinen eikä osannut haluta enempää.
kadulla olevilla ilmapallon myyjillä, on ihan törkeät hinnat