Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten työnteko on sujunut pitkän hoitovapaan jälkeen?

Vierailija
29.04.2009 |

Minua jännittää ihan hirveästi. Olen innoissani, mutta samalla pelkään, että olen paljon surkeampi kuin muut ja pudonnut täysin kelkasta. Minulla ei ole hirveän paljon työkokemusta ennestään. Olen opettaja.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuoden paussin jälkeen tuntuu, kuin en poissa olisi ollutkaan.

Ole vain armollinen itsellesi, se on kuin pyörällä ajo, ei stä koskaan unohda.

t. sairaanhoitaja spesiaalialalta.

Vierailija
2/10 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sinulla vakityö mihin palata? Ammatillinen itsetunto on aika nollassa ja myös työnhaku jännittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä jännitti minuakin palat ja aika pitkään harkitsin, että uskallanko edes. No onneksi uskalsin.

Kyllä uskon, että sullakin hyvin menee, kyllä se tieto kuitenkin sulla siellä jossain tallessa on.

Vierailija
4/10 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi sinulla on jotain sellaista arjen näkemystä lapsiperheiden arjesta, että hienosti menee.

Vierailija
5/10 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi päästä tämän epävarmuuden yli ja jaksaa uskoa itseensä. Taidan olla vain juuri aika väsynyt, aika kaikkeen.

Vierailija
6/10 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kotona reilut 4v putkeen ja n 8 kk meni ennen kuin koin olevani siinä iskussa kuin kotiin jäädessä. Palasin vanhaan paikkaan, samoihin tehtäviin.

T toinen sairaanhoitaja spesiaalialalta

Vierailija
7/10 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nyt reilu vuoden vasta kotona. Olen ainakin loppuvuoden hoitovapaalla. Nyt ainakin ajatus takaisin töihin paluusta on kamala. Miten äkkiä sitä onkaan päässyt eroon työkiireistä ja työympäristöstä. Olisi kiva kuulla lisää kokemuksia.

Vierailija
8/10 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin jopa etunimeni uudestaan : )

Vierailija
9/10 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen sainkin potkut.

Vierailija
10/10 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi päästä tämän epävarmuuden yli ja jaksaa uskoa itseensä. Taidan olla vain juuri aika väsynyt, aika kaikkeen.

Uusi työpaikka on juuri hyvä mahdollisuus. Perusjutut osaat ja talontavoille opit. Kukaan ei odota, että tiedät kuinka heillä toimitaan jossain perusasioiden ulkopupuolisissa jutuissa.Sinut perehdytetään talon tavoille. Hyvin se menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä