Meidän lapset menee hengityssuojan kanssa kouluun, yhtään riskiä en ota
Kommentit (7)
mutta näköjään muut ottavat turhia riskejä näin vaarallisessa tilanteessa. Hengityssuojan käyttö ei kovin vaikea juttu ole, mutta voi pelastaa hengen!
t. ap
Mekin ostettiin kakkostason kasvosuojuksia, joita mies alkaa käyttämään työmatkoillaan/töissä.
viiraa päässä. Mutta en sano, koska se olisi liian ilkeää.
Vaan tosissani olen. Olenko tosiaan ainoa, joka on ajatellut lastensa suojautumista tappajataudilta? Minua ei tosin kiinnosta mitä muut ajattelevat meidän perheen hengityssuojista, pääasia on, että turvaudutaan niin hyvin kuin pystytään. Lapsillekin korostin, että jos koulussa kiusaavat suojasta niin ne puheet kannattaa jättää omaan arvoonsa ja muistaa, että hengityssuoja on oman terveyden vuoksi.
t. ap
tavallisesta kangastakista voi menna tautibasillit lapi!
Ja jos ei lennä, jotenkin käy sääliksi lapsiasi. Onhan tämä vakava asia, mutta liika on liikaa.
Sikainfluenssa on sen verran vakava juttu, että mieluummin kannattaa olla ylivarovainen kuin turhan huoleton. Lasteni henki on minulle rakas ja koko ajan tapaukset lähenevät Suomea, joten lapset käyttävät tästä lähtien hengityssuojaa koulussa ja muutenkin isossa väkijoukossa. Soitin jo koululle ja ilmoitin asiasta.