Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

epätietoinen

27.04.2009 |

ollaan oltu ilman ehkäisyä 1v.8kk, raskaaksi tulo näyttää olevan hankalaa.

kierto on 28-32.

viimeviikolla kiertopäivinä 32 alkoi tiputtelu vuoto, vuotoa kesti vain 2 päivää. alavatsakivut ja selkäkipu oli ihan järkyttävä. menkat kestävät AINA 4 päivää. nyt sitten olen ihmeissäni, että olikohan ne menkat vai kenties joku hormonaalinen häiriö, vai mistähän vois olla kysymys...? olen tehnyt pari testiä, kumpikin näyttänyt negaa. se miksi tässä ihmettelen, on sietämätön jatkuva menkkamainen alavatsa kipu ja jomotus, välillä tuntuu vihlomis kipuakin. ihan kuin menkat ois alkamassa. alaselässä tuntuu myös säteilykipua, välillä palelee ja huimaa kamalasti. voikohan kyseessä olla jokin tulehdus...? ajattelin varata ajan gynelle jokatapauksessa...

onko kenelläkään vastaavanlaisia kokemuksia, mistä vois johtua?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on menkkojen koostumus ja määrä vaihdellu viime vuosina, yleensä kuitenkin niukahkot ja "hyytyneet". Edeltäviä kipuja ja voi olla ja niukempia vuotoja ennen varsinaista kp1.stä, juuri samantyylisiä mitä kuvailit, mutta helpottu parissa päivässä kun vuoto kunnolla alkaa.

Pitkän aikaa epäilin itse endometrioosia kaikkien omituisten oireiden takia, mutta lääkärit ei suostunu tekeen sen kummempaa kun ultrissa ei näkyny mitään ihmeellistä. Vasta vuosi sitten (siinä vaiheessa oli yritetty kotioloissa turhaan jo 2 vuotta!!) näkyi munasarjassa pesäke ja loppuvuodesta sain vihdoin lähetteen laparoskopiaan, joka tehtiin pari kk sitten. Pesäke poistettiin ja paljon kiinnikkeitä ja pesäkkeitä muualtakin. Putket vaikutti olevan jo tukossa :( vielä syksyn 07 tutkimuksissa ne oli hienosti auki..

Nyt jonotellaan sitten ensimmäiseen hoitoon, joka tällä erää näyttäs olevan elokuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän