Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapsella kuumetta, vatsa ja päänsärkyä ja nyt alkoi ripuli.

Vierailija
27.04.2009 |

kertokaas nyt vaikka tiedän että tää on tyhmä kysymys koska te ette tähän tiedä vastausta, mutta kysyn silti...

että onko todennäköistä että lapsi alkaa myös oksentaa? kysyn koska pelkään, kammoan oksentamista ja mulla on paniikkihäiriö...

siis onko lapsilla usein pelkkää ripuliakin vai odotellaanko nyt vaan koska oksentaa?

lapsi 4v.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä koko perhe oli sairaana. Mutta älä kammoa sitä oksennusta, ei siihen tukehdu. Laitat vain ympäri taloa ämpäreitä joihin saat kerättyä oksennukset ja näkyville myös paperia ja vesilasin. Oksennus helpottaa lapsen oloa ja kannattaa oksennuksen aikana kannustaa lasta vain oksentamaan niin sitten tulee parempi olo.

Vierailija
2/5 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis nytkin pelkään koko ajan ja pala kurkussa ja rinnasta ahdistaa.

meillä pienempi lapsi on 1v4kk ja pelkään eniten hänen sairastumista.

isomman kanssa oltiin vuosi sitten rotaviruksen takia sairaalassa, kammo jäi. lapsi oli todella heikko silloin.

ap (paniikissa) joo, naurakaa vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä rauhoittaa itsesi, ei Suomessa kuole oksennustautiin tai ripuliin. Lapsilla noita tauteja tulee ja menee. Koita keskittyä vain lapsen olon helpottamiseen. Voimia!

Vierailija
4/5 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mulla ei ole oma sairaus hoitotasapainossa. itsellä on paniikkiolo koko ajan ja rauhoittavia en suostu ottamaan. tiedän että tää ei ole vakavaa tää lapsen sairaus mut en osaa olla nyt järkevä.

mulla on niin pelokas olo että tuntuu vaan että seinät kaatuu päälle. pystyn kylllä hoitamaan lapset ja huolehdin että tyttö saa nestettä ja että hänellä olisi hyvä olla mutta sisällä kuohuu ja pelottaa...

haluisin niin paljon olla ihan tavallinen enkä tällanen friikki.

ap

Vierailija
5/5 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän