Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tanaan yhdella aidilla oli leikkipuistossa Louboutinit jalassa :D

Vierailija
27.04.2009 |

Eli kylla se suomalainen tuulipuku on kaytannollisempi siella leikkipuistossa..

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkipuistossa käyttäisin=) Missäpä muuallakaan...

Vierailija
2/35 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

UK:ssa

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkäfriikki kysyy.

Vierailija
4/35 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/35 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin käyttäisin. Nyt on jotain vähän muun merkkistä, mutta ei koskaan tuulipukua tai urheilutamineita (jotka urheillessa kovassa käytössä) leikkipuistossa. Tämä on minun tyyli ja tapa, mutten paheksu tai kyttäile muitakaan. Annetaan vaan kaikkien kukkien kukkia. Minä vaan rakastan kauniita vaatteita ja kenkiä ja pidän niitä ihan vaikka leikipuistossa, samoin ehostan itseni joka päivä ja kampaajallakin käyn kerran kuussa.

Vierailija
6/35 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielesta se oli todella huvittavaa. Juosta lapsen perassa piikkikorkkareilla ja lyhyessa hameessa.

Taalla muutenkin aidit pukeutuu leikkikentalle kuin suomalaiset naiset johonkin juhliin. Ihan viela en ole sopeutunut, vaan tekisi mieli vetaista se tuulipuku paalle ;)

ap

Vierailija
7/35 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämpöä oli 20 astetta:-)

Vierailija
8/35 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut Beckham, eika Jordan, kun asuvat Jenkeissa nykyaan ;). Louboutineja naet useimmiten esim. julkkispalstalta. Tuntee siita, etta kengan pohja on kirkkaanpunainen. Ihan varma en ole hinnasta, mutta olisiko yli 1000 euron kenkia.

ap

Vierailija
9/35 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella monet high street ketjut ovat matkineet. Esim. viimeisimpinä Warehouse ja New Lookit.

Ei ollut Beckham, eika Jordan, kun asuvat Jenkeissa nykyaan ;). Louboutineja naet useimmiten esim. julkkispalstalta. Tuntee siita, etta kengan pohja on kirkkaanpunainen. Ihan varma en ole hinnasta, mutta olisiko yli 1000 euron kenkia.

ap

Vierailija
10/35 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinointi on purrut kautta aikojen ihmisiin. Kuvitellaan, että juuri se on muotia ja se on kallista, on siis juuri sitä mitä minun tyylikkään ihmisen täytyy päälleni pukea. Joku julkkis pitää yllään jonkun suunnittelijan vaatetta tai kenkää, hypistelee laukkua ja sitten ämmät vauhkona laukkaa ostamaan. Kun onhan sitä niiiin juntti, jos ei "aikaansa" seuraa. Olette vain perässämatkijoita, jotka seuraavat jonkun sanelemaa...

Vierailija
11/35 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin Uggeihin ma olen jotenkin tottunut, vaikka en nyt ihan helteella niita jalkoihini laittaisi. Mutta taidan ostaa ne ensi syksyna, on ihan kivan oloiset kengat.

ap

Vierailija
12/35 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lahtivat Bentleylla, joten oletan aika vahvasti, etta olivat aidot kengat ;)

ap

Vierailija
13/35 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kylla, mitas se sinua haittaa.

ap

Vierailija
14/35 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lahtivat Bentleylla, joten oletan aika vahvasti, etta olivat aidot kengat ;)

ap

Vierailija
15/35 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuvat/seisoskelevat vain?

Esim. eilen kun olin vilkkaassa leikkipuistossa käymässä niin kyllä siellä suurin osa oli jollain tapaa mukana lasten leikeissä. Esim. itse juoksin välillä hippaa 4-vuotiaan kanssa ja jouduin kiipeämään liukumäen yhteydessä olevaan tunneliin 2-vuotiaan perässä, kun tältä putosi kenkä. Aika juntilta olisin näyttänyt ko.touhussa minihame päällä.

Vierailija
16/35 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tuulipuvussa pyyhällä kuin lenkkipolulla, mutta kyllä on olemassa vaatteita myös tuulipuku-minihame ja korkkarit väliltä. Tänaän olin leikkipuistossa farkkucapreissa, lyhythihaisessa ruudullisessa paitiksessa ja ballerinoissa. Kuumalla tulee usein laitettua joku ohut kietaisumekko.

Vierailija
17/35 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

ap

Vierailija
18/35 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyvät vaan näyttäytymässä itsensä vuoksi.

Vierailija
19/35 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, ma olenkin aina halunnut olla rikas ja hauska :D

ap

Vierailija
20/35 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli päällään LV:n Capucine sneaker bootsit ja väreihin sopiva Balencia.

Olenhan oikeassa??