Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

coregasmi

Vierailija
27.04.2009 |

http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/suhteet.asp?id=1678895

Onko kukaan saanut???

Mulle taas yhtä utopiaa kuin synnytys orkut......

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään salilla sain coregasmin tehdessäni uutta vatsalihassarjaa. Wow. Toivottavasti kukaan ei tarkkaillut ilmettäni, sillä se oli melko yllättänyt. En ollut ikinä kuullut kyseisestä ilmiöstä, mutta pienellä googlettelulla vastaus löytyi. Tästä saa kyllä kummasti motivaatiota treeniin, kun haluaa päästä joka kerta loppuun asti ;D

Vierailija
2/3 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee orgasmeja jopa unessa ja herään mahtavaan tunteeseen ja laukeamiseen. Helppoa kuin heinänteko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin coregasmin vahingossa ollessani noin 10-vuotias. Muistan riekkuneeni kerrossängyn alapedillä pitäen reunasta kii ja kurottaen jalkoja ylhäälle. Villi tunne! Nykyisin saan vastaavia orgasmeja yleensä kuntosalilla tehdessäni vatsalihasliikkeitä: makaa selälläsi joko lattialla tai penkillä (penkillä voit pitää käsilläsi kii pään kohdilta), nosta jalat suoriksi ilmaan ja tee lantionnostoja. Itse siis jo tiedän, milloin käytän juuri oikeita lihaksia... mutta yleensä täytyy kuluttaa muutkin työskentelevät lihakset aika loppuun, ennen kuin lihasväsymys ja hikoilu tuottaa orgasmin. Toisinsanoen sarja pitää todellakin tehdä loppuun ennen kun moinen palkinto löytyy... Olen nyt 22-vuotias, ja vasta tänään rapian 10 v. jälkeen tajusin googlata ilmiön. Tähän mennessä on kyllä aina hämmentänyt, että tuntuuko tää nyt tosiaan ihan samalle kun "normaali" orgasmikin!