Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Carla Bruni: Raphaël

Vierailija
25.04.2009 |

Kappale on Carlan esikoislevylta ja kertoo hänen lapsensa isästä. Kaunis kappale sanoituksellisesta ja musiikillisesti!

"...Il a l'air d'un ange, mais c'est un diable de l'amour = He seems like an angel but he is a devil of love..."

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En diggaa pätkääkään. Asuin Ranskassa 5 vuotta ja mun mielestä hän on ällö, leikelty, vallanhimoinen nainen. En pidä siis ja en ole kateellinen. Ranskassa on tuhansia lahjakkaampia, kauniimpia laulajia. Ja toi biisi on HUONO! Tää vaan mun mielipide tietty...

Vierailija
2/10 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko suositella jotain ranskankielistä naisartistia, kenties joka on Ranskassakin suosittu, ehkä jotain tämän päivän artistia. Ei siis mitään Piaffia tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belgian ultra top lista tällä viikolla - tosi vähän naisia!:

Olivia Ruiz

Tina Arena

Zazie

Patricia Kaas

Sheryfa Luna

Mylene Farmer

Axelle Red

Vierailija
4/10 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella hyviä biisejä!

Vierailija
5/10 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin meidan. Han tulee aina itse hakemaan lapsen koulusta, ellei sitten pojan isa, tama Raphael. Carla on hyvin valiton ja miellyttava ja asuu poikansa (ja nykyaan tietysti myos presidentin) kanssa todella viehattavassa ja kodikkaassa hiljaisen kadun paassa ihan omassa rauhassaan. Heilla on myos italialainen kotiapulainen, joka on ollut Carlan perheessa vuosikymmenia ja juuri tuollaisesta yhteisollisyydesta ja perheen tarkeydesta pidan, mista ei Suomessa tunnuta tietavan ollenkaan!

Jollain kirjoittajalla oli todella huono kuva Carlasta ja harmi, mutta eihan sille mitaan voi.

Vierailija
6/10 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ranskalaisessa musiikissa aihe pysyykin.

Patricia Kaas edustaa Ranskaa tämän vuoden euroviisuissa. Ranska voi pärjätä tänä vuonna.

Vierailija
7/10 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin kaikilta (paitsi Kaas) yhden you tube -videon. Pari löytyi minun makuun, mutta ehkä nämä vetoaa siellä Belgiassa enenmmän, kun saa sanoistakin jotain irti. Kyllä tuo Bruni on näihin verrattuna savuisten kapakoiden esiintyjä kitaransa kanssa.

Hyviä vaihtoehtoja levyhyllyyn kun mä tykkään kuunnella muutakin kuin englannin ja suomen kieltä.

Kiinnostaisi vielä titää joku lastenmusiikin ykkösnimi ranskankieliseltä alueelta. Osaisitko antaa vielä jonkun kuuman nimen?

Vierailija
8/10 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruizin "Elle panique" on just nyt pop. "La femme chocolat" ja "Je trene les pieds" aiemmilta albumeilta oli hyviä kanssa.

Bruni oli musta ennen ok, mutta meni maku uuden imagon ansiosta.

Sitten on Vanessa Paradis oli/on tässä pinnalla, tykkään biiseistä "Dés que j'te vois", "Divine Idylle" ja" L'incindie". Louisy Joseph "assis par terre" hyvä kanssa.

Muita tän hetken biisejä on:

-Grégoir - Rue des étoiles, Toi plus moi

-STANISLAS & CALOGERO - La débacle des sentiments

-Helmut Fritz - Ca m'énerve

-Superbus - Addictions, Butterfly

-Mozart - L'opéra rock

Vierailija
9/10 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Comme un manouche sans guitare

Vierailija
10/10 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mikä biisi Mozart l'Opéra Rock:ilta?

-Mozart - L'opéra rock

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi