Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missäs vaiheessa mammojen jouluvalmistelut on?

Vierailija
24.04.2009 |

mä ajattelin tehdä siivouksen huomenna ja laittaa laatikot imeltymään,kortit on postitettu ja mikä parasta jouluverhot on silitetty. Laittaisko kuuseen sinisiä/kultaisia koristeita vai pitäiskö olla paljon eri värejä? Joulusaunan kävin myös varaamassa kun on tämä kerrostalon yhteissauna.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukkia ootan jo mutta ei oo näkyny. Täytynee alkaa haravoimaan piha ootellessa...

Vierailija
2/10 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei ole vielä tehtynä! STRESSI!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mm.

- siivonnut

- tuonut kuusen sisälle

- leiponut tortut ja piparit

- kinkku on nyt juuri uunissa

Mu tarvii vielä päättää pöydän kattauksen väri. Lautaset kyllä jo on pöydässä, mutt aliatnko ounaisia vai hopeisia lautasliinoja?

Samoin mietinnän alla on hyasintit. Kun en niitä nimittäin mistään löydä. Kävin jo kaikki kaupungin kukkakaupat ja "ei oota" myydään. Millähän kukilla voisin korvata hyasintit?

Vierailija
4/10 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

just kinkun uuniin ja ukko on kuusta hakemassa,mietin itsekkin tuota koristusta että laittaako kuusta amerikkalaisittain vai vain perinne suomalaisittain niukasti ja tuohikoristeita. oltiin viime viikonloppun pikkujouluissa ja pukkia tässä jo vähän odotellaan,lahja listaa lapset tuossa tekevät

Vierailija
5/10 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä kun muistutit,käviskö punaiset tulppaanit? Pitäiskö tapaninpäiväksi laittaa ihan omat verhot,nimittäin ne on silittämättä! jouluterveisin ap

Vierailija
6/10 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on aattoaamun kepeät verhot. Keskiyöllä, kun alan hartaudella muistelemaan pientä Jeesus-vauvaa tallissa, vaihdan hillitymmät verhot.

Joulupäivänä taas juhlalliset verhot, merkkinä Jeesuksen syntymästä.

Ja tapanin päivänä olen usein käyttänyt reki-aiheisia verhoja.

Vielähän niitä hyvällä tuurilla saatat löytää kaupoista!

terv. olinkohan 4

Vierailija
7/10 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarviihan joulun ja uudenvuoden väliin laittaa välikausiverhot. Aina meinaa jotain unohtua kun kiireessä yrittää laitta kaiken. -ap

Vierailija
8/10 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes teemävärejä vielä miettinyt. Anoppi varmaan taas soittaa mun äidille ja valittaa etten ole kummonenkaan vaimo. Apua, mä varmaan joudun tyytymään valmiiseen lanttusoseeseen ehtiäkseni tehdä laatikot! * Odottaa kivitystä teiltä kaikilta, ansaiten sen*

Vierailija
9/10 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouluvalmistelut vasta juhannuksen jälkeen, jolloin lahjat saa alesta. Mua jotenkin säälittää tollaset ihmiset, jotka stressaa etukäteen.

Vierailija
10/10 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vasta lahjat ja joulukoristeet ostettu kun ostan aina alesta edellisjoulun jälkeen. No okei, lantun-, porkkanan- ja punajuurensiemenet ostin tällä viikolla josko kohta pääsis kylvämään ja sitten loppukesästä survomaan soseet laatikoita varten ;)