Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älkää hyvät ihmiset valittako ku joku ostaa liikaa lahjoi tai muuta paskaa...

Vierailija
14.12.2008 |

mä en saanut edes lähettää omalle äidilleni joulukorttia kun ei halunnu/jaksanu antaa osotetta. pakettieja ei varmaan saa edes lapsenlapsi yhtään, eikä paljo mun äitiä huvita viettää joulua meillä...

tekisin mitä vaan jos edes jotenki oma äiti muistaisi minua tai lastani edes jouluna...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin on mautonta valitella täällä kuinka lapsi saa kolme säkillistä lahjoja. Jos se oikeesti on niin kamalaa, niin maalma on pullollaan lapsia joille ne kelpaa, jos omalla on liikaa. Joulussa jotenkin kristalloituu tää miten toisilla on liikaa ja toisilla liian vähän, ja kukaan ei luovu omastaan jotta tilit vähänkään tasottuis.

Vierailija
2/8 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi valittaa, että saa liian huonoja tai liikaa lahjoja? Mihin on kadonnut lahjan idea? Miksi he eivät itse hanki sellaisia tavaroita joita tarvitsevat, ja nauti pyyteettömästi toisten ihmisten tuomista lahjoista? Minä haluaisin tietää, miten sellaiset ihmiset on kasvatettu, että osaisin kasvattaa omat lapseni toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu kurjalta saada huusholli puolilleen muovikrääsää, joka "elää" kaatopaikoilla vielä kauan sen jälkeen, kun me ihmiset olemme kuolleet. Eli pidän ekologisesti täysin kestämättömänä ajatusta, että ihminen tarvitsee säkillisen lahjoja ollakseen onnellinen.

Sukulaisten lahjoihin käyttämille rahoille olisi kyllä käyttöä. Antaisivat mieluummin vaikka lahjakortin ruokakauppaan...

Vierailija
4/8 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sinut on kasvatettu, joka suhtaudut ylimielisesti ja röyhkeästi toisten hankkimiin lahjoihin?

Vierailija
5/8 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti isoäiti ei ilahdu yhtään sen enempää teidän lahjoistanne kuin tekään hänen.

Vierailija
6/8 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitollinen anopin ostaessa nyt 11v lapselle koon 74cm vaatteita! Ja sitten joka kerta se vihjailu, et sitten vaikka seuraavalle vauvalle vaikka tasan tarkkaa tietää mun kohdun olevan poistettu ekan synnytyksen jälkeen pahojen lähes hengen vievien komplikaatioiden jälkeen!

Vierailija
7/8 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

me aikuiset emme vaihda sukulaisten kanssa lahjoja jouluna. Olemme näin sopineet jo vuosia sitten.

Lapsille mummit ja kummit saavat ostaa paketit. Olemme yrittäneet rajoittaa että max 2 lahjaa yhdeltä antajalta lastan kohden, mutta isoäidit eivät ymmärrä. Lahjoista tietysti kiitämme antajia, vaikka sama määrä tavaraaa pitää laittaa heti joulun jälkeen kiertoon, että lelut mahtuvat onnettoman pieneen kaupunkiasuntoomme.

Vierailija
8/8 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa röyhkeä 4!