Meille syntyi tyttö
3.4! Olen pari kertaa kirjoitellut maalismasuissa tuolla odottajien puolella, mutta nyt ajattelin aktivoitua uudelleen täällä vauva palstalla! Olen ahminut lukea teidän muiden tekstejä, on tosi kiinnostavaa seurata, miten muilla vasta vauvan saaneilla sujuu :) Meidän tytteli täyttää tänään 3vkoa, ja vauva-arki on lähtenyt sujumaan oikein mukavasti. Tyttö nukkuu 3-4 tunnin pätkiä, mihin olen kyllä oikein tyytyväinen. Yöheräilyt ottaa mulla edelleenkin koville, en meinaa tottua niihin millään! Vauva herää kerran pari yössä (riippuen nukkumaan meno ajasta) rinnalle, ja olen aina alkuun ihan totaalisen pökkyrässä :)
Kuinka kauan teillä on vauva suunnilleen rinnalla aina yhteen menoon? Meillä vähintään 30 minsaa, yleensä 40-50. Yksi tuttava kauhisteli, ja piti tosi pitkänä tuota aikaa, mutta ei tuo minun mielestä mitenkään kamalan pitkä ole?? Ja enhän nyt voi kesken syötönkään lopettaa. Välissä meillä neiti kyllä lupsuttelee tissiä ihan huvikseen, mutta silloin yleensä yritän ainakin keskeyttää sen touhun, ja tarjoan tuttia. Yöllä toivoisin, että nuo ruokailuhetket olis vähän lyhyempiä, niin pääsisi vähän nopeammin takaisin nukkumaan. Edellisenä yönä tyttö oli rinnalla noin tunnin, ja sitten vielä toinen tunti meni siihen nukahtamiseen, eli ei tosiaan nukahda heti rinnalle, vaan vaatii sylissä heijailua ja keikuttelua. Kirjoittelen myöhemmin lisää, mutta kertokaa noista teidän imetyksen kestoista, etenkin yöllä!!