Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ultrassa viikolla 32 povattu poikaa, kuinka todennäköisesti pitää paikkansa?

Vierailija
23.04.2009 |

Jokohan uskaltaisi ostaa vaaleansinisiä tamineita... Vai onko teillä muuttunut pojasta tytöksi vielä tässä vaiheessa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuteen katsomiseen, totesi vaan että ei se pippeli sieltä mihinkään katoa jos kerran se on sieltä jo löytynyt.

Vierailija
2/7 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi poikaa ja tyttö. Pojista sanottiin rakenneultrassa rv20 että poika tulossa ja molempien kohdalla piti paikkansa.

Tytöstä sanottiin, ettei suostu näyttämään vehkeitään, eikä

mitään näkynyt. Paljastui sitten tytöksi.

Minä ainakin uskaltaisin ostaa jo sinistä. Useimmin taitaa olla niin päin että jos arvio muuttuu, niin tytöksi veikattu vaihtuu pojaksi, mutta pojan vehkeet yleensä on arvioo tehtäessä näkynyt niin selvästi, ettei ne sieltä enää poiskaan tipahda :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä on selvästi penis näkynyt niin ei se tosiaan sieltä enää katoa. Eihän tietenkään mikään ole 100% varmaa mutta kyllä mä varmaan jo menisin kaupoille :) Onnea!

Vierailija
4/7 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinpa vain muuten utelias. ap

Vierailija
5/7 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava voi sitten olla tyttö! Minäkin olin hieman pettynyt, kun esikoisesta povattiin poikaa... Toivoin viimeiseen saakka, että olisikin tyttö. No, ihana poika tuli, mutta onneksi sain sen prinsessankin! ;)

Vierailija
6/7 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tyttöhän sieltä sitten tuli kuitenkin. Tosin lääkäri oli itsekin vähän epävarma ultratessaan. Ensin sanoin tyttö, mutta vaihtoi sen pojaksi, kun "jotain" näkyi sittenkin.

Vierailija
7/7 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava voi sitten olla tyttö! Minäkin olin hieman pettynyt, kun esikoisesta povattiin poikaa... Toivoin viimeiseen saakka, että olisikin tyttö. No, ihana poika tuli, mutta onneksi sain sen prinsessankin! ;)