Mistä vyö 2-vuotiaalle pojalle?
Etsin tummanruskeaa tai mustaa siistiä vyötä noin kaksivuotiaalle pojalle. Leveys olisi mielellään n. 2 cm. Onko kukaan nähnyt niitä missään pääkaupunkiseudulla? Toisessa ketjussa oli maininta, että H&M:ltä tai Sokoksesta voisi löytyä. Tosin ketjussa kyseltiin tyttöjen vöitä, ja niitä olen löytänyt lähiLindexiltä. Meidän lähiH&M:ssä ei siistejä poikien vöitä ollut, kun kyselin. Sokokseen en ole vielä ehtinyt.
Siistejä ruskeita henkseleitä etsin myös. Anttilasta ja Prismasta löytyi musta ja tummansininen "kuminauhaa", mutta ruskeakin olisi hyvä olla.
Jos jotain muuta kiinnostaa, niin Po.P:sta ja Lindexiltä olen löytänyt jotain poikien vöitä.
Po.P:stä löytyy tummansinisenä ja kirkaanpunaisena yhtä kokoa ja vyö maksoi 7,90. Se on kuitenkin meille vielä aivan liian pitkä, enkä tiedä, saako sitä lyhennettyä.
Lindexillä olen nähnyt myös poikien vöitä, mutta ne olivat jotain niittihirvityksiä ja liian pitkiä.
Ne menee toisi nopeasti kun niitä tulee. Itsekin etsin jossain vaiheessa ja mistään en löytänyt, joten sen jälkeen olen ostanut aina etukäteen varalle kun niitä on H&M:n tullut. Sokoksella ja Prismassa saattaa myös joskus olla sellaisia, jotka pitää säätää sopivan kokoiseksi leikkaamalla.