Mökötänkö vai en miesystävälle, kun en ole kuullut hänestä 1,5 viikkoon LOMAmatkaltaan
ulkomailta? Möksähtäisitko sinä? Muuten ollaan oltu tiiviisti yht
mites tässä tilanteessa?
Kommentit (8)
tosin ei sovittu mitään ja sanoin lähtiessä, että viestittele kun palaat (asutaan eri paikkakunnilla)
mutta silti mökötyttää
Vaan miettisin viitsisinkö äijää enää miesystäväkseni kutsua.
kyllä vaan taitaa olla miehellä ihan omaa lomakivaa, joten sinun mökötykset ei siinä paljoa paina. Olen pahoillani.
jos hän on tosissaan sun kanssa. Luulis olevan ikävä, kun noin suhteellisen tuore juttu. Ettei vaan olis vähän muitekin naisia kuvioissa, tai jotain. Mä vaatisin jotain selitystä hänen tunteistaan.
No jos olet itse noin sanonut niin turhaan mökötät. Sehän on MIES, ei se tajua että joka päivä pitää soittaa tai laittaa viestiä vaikka lähtiessä sanot että viestittele kun palaat. Miehille pitää suoraan tajuta sanoa, että odotan että soitat mulle joka ilta. Tämä suoraan sanominen lienee ainoa asia mitä miehistä olen vuosien saatossa oppinut ja helpottanut elämää suunnattomasti.
tosin ei sovittu mitään ja sanoin lähtiessä, että viestittele kun palaat (asutaan eri paikkakunnilla)
mutta silti mökötyttää
Miehille pitää puhua suoraan mitä niiltä odottaa. Jos sanot että viestittele kun palaat niin niinhän mies tekee ja ihmettelee palatessaan sitten sitä kun sinä mökötät. Olisit sanonut että soita joka päivä, sehän on MIES, ei ne piiloviestejä tajua.
samaa, mun miekkonen on kanssa reissussa lähti 9pvä ja palaa 26 pvä... siis mietin alkaisinko mököttään kun en ole kuullut pariin päivään mitään. Mut mullahan on asiat hyvin kun saan joka toinen päivä viestiä :)
Mutta ens kerralla sanon että haluan kuulla hänestä joka päivä jotakin.
Onko teillä pitkäkin suhde takana? Olitteko sopineet, ettette ole yhteydessä - ilmeisesti ette (siis matkan aikana)?