Puhelu tuntemattomasta numerosta, mistä yleensä tulee?
Kommentit (9)
Jouduin vaihtamaan numeroni salaiseksi häirinnän takia. Myös puhelimesta on säädetty numero näkymättömäksi. (Senhän saa halutessaan näkymään).
Viranomaiset soittavat myös tuntemattomasta numerosta. Esim. jos jollekin perheesi jäsenelle on tapahtunut jotakin.
terveysasemalta,siirsivät neuvola-aikaa, pomolta sekä lehtimyyjältä...
Hitto noi hemmetin lehtimyyjät soittelee nykyään joka päivä, joku tuntemattomasta, joku kännykästä,joku lankapuhelimesta jne....
pitäis sanoa heti alkuun että ei kiitos ja luuri kiinni kun niistä ei meinaa millään päästä eroon,mutta kun en kehtaa...
terveysasemalta,siirsivät neuvola-aikaa, pomolta sekä lehtimyyjältä...
Hitto noi hemmetin lehtimyyjät soittelee nykyään joka päivä, joku tuntemattomasta, joku kännykästä,joku lankapuhelimesta jne....
pitäis sanoa heti alkuun että ei kiitos ja luuri kiinni kun niistä ei meinaa millään päästä eroon,mutta kun en kehtaa...
Tullut tehtyä kaikkea ei niin fiksua nuorempana, paree pitää vaan salaisena. Mutta eipä siihen myöskään lehtimyyjät soita.
Kotinumeroon eilen yks soitti. Oli varmaan just aloittanut duunit. Sanoin heti kohteliaasti etten tilaa mitään lehteä ja hän sanoi kuuntele puhe loppuun ja alkoi alusta sitä paperista luettua juttua. Keskeytin ja sanoin en ota vaikka saisin ilmaiseksi.
Mä olen monen monta lehteä tilannut puhelinmyyjän kautta ja ihmettelen tätä tosi tyrkyttelyä, minkä verran he voivat siinä voittaa ???
Jos sinulle soitetaan mistä tahansa virastosta tai isommasta yrityksestä, numero on yleensä tuntematon, koska VAIHTEEN ALAISESTA numerosta soitettaessa soittajan numero on yleensä tuntematon.
Eli ei todellakaan ole välttämättä tarkoituksella salattu numero.
yleensä soitto tulee neuvolasta tai jos on varannut lääkärin soittoajan itselleen, niin se tulee yleensä myös tuntemattomasta.
työn takia olen joutunut salaamaan (uhkauksia)